Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikkokeskustelu
Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Jos on valmis maksamaan rengassarjasta asennettuna n. 200€ enemmän.jarkkis kirjoitti:Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Jeps, Ei se renkaiden tilaaminen mikään ongelma ole, olen minä ennenkin renkaita ostanut, tosin suomestaTimonen kirjoitti:Jos on valmis maksamaan rengassarjasta asennettuna n. 200€ enemmän.jarkkis kirjoitti:Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Riippuu ihan mistä ostaa. Ite aina ostanu renkaat tuolta Autotekistä niin hinnat aina halpoja. Plus saa yleensä tingattua rengastyöt/pultit ja soviterenkaat. Vaikka joskus rengas-onlinessa sarja ollut 10-30e halvempi niin mielummin menee paikkaan jossa saa tehtyä kaiken kerralla.Timonen kirjoitti:Jos on valmis maksamaan rengassarjasta asennettuna n. 200€ enemmän.jarkkis kirjoitti:Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Nytkin Omegaan tilaamani Federalin RSR:ät olivat 10€kpl halvemmat kuin missään muualla maailmassa.
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
Mä itse säästin 160€, kun ostin viime vuonna renkaat tuolta mainostamaltani firmalta hintaan 449€. Koko oli 215/45R-17". Asennuksesta maksoin muistaakseni 70€. Pyöristäen siis n. 520€._jussis_ kirjoitti:Riippuu ihan mistä ostaa. Ite aina ostanu renkaat tuolta Autotekistä niin hinnat aina halpoja. Plus saa yleensä tingattua rengastyöt/pultit ja soviterenkaat. Vaikka joskus rengas-onlinessa sarja ollut 10-30e halvempi niin mielummin menee paikkaan jossa saa tehtyä kaiken kerralla.Timonen kirjoitti:Jos on valmis maksamaan rengassarjasta asennettuna n. 200€ enemmän.jarkkis kirjoitti:Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Nytkin Omegaan tilaamani Federalin RSR:ät olivat 10€kpl halvemmat kuin missään muualla maailmassa.
Halvin tarjous muualta oli 680€ EuroMasterilta. Hain juuri Eagle F1:siä ja n. 50km säteellä Riksusta.
Edit!
Olet muuten oikeassa tuosta Autotekista!
Katsoin just samojen renkaiden hintaa sieltä, kuin mitä mulla on alla. 453€ vrt. 449€. Eli käytännössä sama hinta!
Ja asennushinta näköjään 50€/sarja!
Ei paha, ei todellakaan!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Tässä ajassa mulla olis jo menny hermot ja oisin menny rengasliikkeeseen. Tyytyväisenä ajelisin uusilma oikeankokoisilla renkailla.(siis tietenii jos olis kesä).
Vaikeeta on tästäki tehty...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Internet maailmassa kaikki tuntuu olevan nykyään hankalaa. Ite ajan yleensä suoraan sinne rengasliikkeeseen.Juho M-P kirjoitti:Tässä ajassa mulla olis jo menny hermot ja oisin menny rengasliikkeeseen. Tyytyväisenä ajelisin uusilma oikeankokoisilla renkailla.(siis tietenii jos olis kesä).
Tiedän mistä puhunTimonen kirjoitti:Mä itse säästin 160€, kun ostin viime vuonna renkaat tuolta mainostamaltani firmalta hintaan 449€. Koko oli 215/45R-17". Asennuksesta maksoin muistaakseni 70€. Pyöristäen siis n. 520€._jussis_ kirjoitti:Riippuu ihan mistä ostaa. Ite aina ostanu renkaat tuolta Autotekistä niin hinnat aina halpoja. Plus saa yleensä tingattua rengastyöt/pultit ja soviterenkaat. Vaikka joskus rengas-onlinessa sarja ollut 10-30e halvempi niin mielummin menee paikkaan jossa saa tehtyä kaiken kerralla.Timonen kirjoitti:Jos on valmis maksamaan rengassarjasta asennettuna n. 200€ enemmän.jarkkis kirjoitti:Tuo ehkäpä se paras vaihtoehto ni ei tartte miettiä mitään.
Halvin tarjous muualta oli 680€ EuroMasterilta. Hain juuri Eagle F1:siä ja n. 50km säteellä Riksusta.
Edit!
Olet muuten oikeassa tuosta Autotekista!
Katsoin just samojen renkaiden hintaa sieltä, kuin mitä mulla on alla. 453€ vrt. 449€. Eli käytännössä sama hinta!![]()
![]()
Ja asennushinta näköjään 50€/sarja!
Ei paha, ei todellakaan!
Seuraavan kerran, kun tulee uusien renkaiden osto eteen, mä kysyn ensimmäisenä tarjouksen tuolta Autotekilta! Se on varma!_jussis_ kirjoitti:Internet maailmassa kaikki tuntuu olevan nykyään hankalaa. Ite ajan yleensä suoraan sinne rengasliikkeeseen.Juho M-P kirjoitti:Tässä ajassa mulla olis jo menny hermot ja oisin menny rengasliikkeeseen. Tyytyväisenä ajelisin uusilma oikeankokoisilla renkailla.(siis tietenii jos olis kesä).
Itsekin voin Autotekiä suositella, vaikka viime asioinnista jokunen vuosi onkin vierähtänyt.
Palvelu pelasi ja hinnat oli kohdallaan.
Palvelu pelasi ja hinnat oli kohdallaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
No mulle annettiin autotekissä hinta töineen goodyer renkaille 830€ 
Tä?????? 2 kertaa kalliimpi, kuin tuo esittämäni BaierLachenin hinta!!!Teme88 kirjoitti:No mulle annettiin autotekissä hinta töineen goodyer renkaille 830€
joo näin antoi, kun kysyinTimonen kirjoitti:Tä?????? 2 kertaa kalliimpi, kuin tuo esittämäni BaierLachenin hinta!!!Teme88 kirjoitti:No mulle annettiin autotekissä hinta töineen goodyer renkaille 830€![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lähellä GT renkaassa jotkut goodyer renkaat 636€ asennettuna
Kysyinkin, ette onko tullut näppäily virhe autotekissä:D
Kauheasti työ saatte yksistä renkaista juttua
Käyttökokemuksia GT Radialeista?
Käyttöautoon tarkoitus hommata uudet 18". Saako rahoille vastinetta?
http://vianor.fi/renkaat/henkiloauto/ke ... rt-active/
Käyttöautoon tarkoitus hommata uudet 18". Saako rahoille vastinetta?
http://vianor.fi/renkaat/henkiloauto/ke ... rt-active/
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike