Olikos tähän kyseiseen yksilöön joskus lisäiltynä hieman kromisia yksityiskohtia ulos ja sisälle? Ja sisustasta huokui itämainen estetiikka. Saattais löytyä googlen kuvahaulla.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Tämmönen Galantin raato tuli haettua ku sai melkein ilmaseks Eli tästä ruvetaan jokkisautoo väsään. Eilen purettu keula ja takapuskuri ja kontin verhoilut.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Härskin levyset vanteet, pidätkö tallis ku ei oo kyröön katukuvas näkyny kertaakaan mitä sielläpäin käyny melko usein ku emäntä on merikaarrosta kotosin
Kyllä mä tolla ihan päivittäin töis kuljen ja muut ajot ajan. Seinäjoellaki usein ollaan oltu kiertääs rinkiä viikonloppusin et jos joskus näät nii tuu jutuulle vaa
Joo pitääpä yrittää silmäillä. Perjantai yönä kävin sjoen ringillä muttei ollu säpinää. Yrittäny pitää perinnettä yllä et kävis ringillä vkloppusin mut tuntuu katoavan into lähtiä ku ikää tuloo lisää Nuohin paikallismiitteihin Sjoelle saa kans tulla
Olikos tähän kyseiseen yksilöön joskus lisäiltynä hieman kromisia yksityiskohtia ulos ja sisälle? Ja sisustasta huokui itämainen estetiikka. Saattais löytyä googlen kuvahaulla.
Ei ainkaan mulle tullessa. Sisustassa asenneltu poppeja aika paljon, mutta ovat parhaat päivänsä nähneet. Nyky kuosi siis suht vakio takapuskuri vaihtu originaaliin ja helmat otin pois. Tuplaputkistokin jotain ruostumatonta että pitäis ainaki kestää, mutta tosin hieman muokattu eli toinen ulostulo otettu pois kun tuntui olevan huonosti suunniteltu eli ei puhaltanut ollenkaan toisesta rööristä