M Lampisen löytämä 2500e oli edullinen, tuliko siihen alvi+tullit rahdin lisäksi?
Itse olen löytänyt uuden 4400e hintaan rahteineen, mukana tulee ahdin, kytkin, imusarjat ym. Täydellinen moottori ilman laturia.

OPC Insignian moottorikin kiinnostaisi isomman ahtimen ja suuttimien vuoksi mutta siinä on kai pakonokatkin säätyviä joten Vectran ecu ei sitä varmaan ymmärrä. Lisäksi se Inkun motti on saman hintanen tai jopa halvempi kuin Vectran.Juho M-P kirjoitti:Tilaa samalla jenkeistä sen isomman version. Olikos se 3,2L. Tai peräti 3,6l
Kato niin olikinJupeteus kirjoitti:Speedparts myy tuota mottia 26500 kr..
Ω V6 kirjoitti:Holden on antanut aikanaan tiedon, että tuota ketjuongelmaa ilmenee tammikuu 2006 -18.05.07 välisenä aikana valmistetuissa moottoreissa.
Juu, kyselin siellä(kin) tyhmiäopelvisio kirjoitti:vectratbo: Kattelinkin vxro:n sivuilla että onpas tuttu nimimerkki, kun olit sinne topicin tehnyt. Saabifoorumilla oli muistaakseni juttua, että viron puolella tekevät jakopäärempan alle kahella tonnilla.
Vittumainen tilanne, ei muutako voimia sinne ja jaxuhalit!![]()
Tuon mukaan mun auto on valmistettu 21.06.2007 joten muista ottaa unilääkettäopelvisio kirjoitti:Ω V6 kirjoitti:Holden on antanut aikanaan tiedon, että tuota ketjuongelmaa ilmenee tammikuu 2006 -18.05.07 välisenä aikana valmistetuissa moottoreissa.
Jos tässä on totuuden perää niin ehkä nukun levollisemmin tulevaisuudessahttp://ecat24.com/opel:n mukaan mun auto on valmistettu 20.9.2007