jrauhala kirjoitti:Mistä johtuu, kun aina pakkasilla (~-30 ja yli) alkaa c-vectran peräpäässä kunnon valoshow. Säännöllisen epäsäännöllisesti vilkkuu kaikki takavalot kun auto käy tyhjää ja sama kun laittaa pakin päälle ja painaa jarrua, niin pakkivalo sammuu ja punaset valot vilkkuu perässä. En kuskin pukilta katsottuna osaa sanoa sen kummemmin, että mitkä valot tuolla vilkkuu, muu kuin että pakkivalo sammuu.
Vetokoukun johtosarjako siellä nyt kränää? Vai eikö joku väyläboksi tykkää pakkasesta Vikakoodit katsoin viimeksi noin viikko sitten, ennenkuin olin huomannut tämän ongelman, ja ei siellä muistaakseni ollut kuin joku vikakoodi liittyen vakkarin toimintaan.
Mulla kun C-Vectrassa loppui akku niin vilkkui mittaristo.
KMHN kirjoitti:
Ainoa mikä on myös vähän häiritsevä, on valojen merkkiääni, joka iloisesti piippaa oven avatessa, vaikka valot on poissa päältä. Lie se hälyttää noiden kahden pienen valon takia?
Onko avain virtalukossa tai vilkun viiksi vilkkuasennossa.
Avain on virtaukossa, vilkku ei päällä. Eli se on normaalia ääntä, ilmoittaa että ota avain mukaan?
"Rakkaudesta" Opeliin - Farmari Vectroja vuosilta 1997 (1,6), 1999 (2,0) ja 2001 (2,2)
Mutta tuohon ikkunakatkaisinongelmaan......
Pitäis tarkistaa että ovikytkimeltä on yhteys tuonne nappikompleksiin.
Voihan se tietty olla että tuo nappiyksikkökin on rikki.
jrauhala kirjoitti:Mistä johtuu, kun aina pakkasilla (~-30 ja yli) alkaa c-vectran peräpäässä kunnon valoshow. Säännöllisen epäsäännöllisesti vilkkuu kaikki takavalot kun auto käy tyhjää ja sama kun laittaa pakin päälle ja painaa jarrua, niin pakkivalo sammuu ja punaset valot vilkkuu perässä. En kuskin pukilta katsottuna osaa sanoa sen kummemmin, että mitkä valot tuolla vilkkuu, muu kuin että pakkivalo sammuu.
Vetokoukun johtosarjako siellä nyt kränää? Vai eikö joku väyläboksi tykkää pakkasesta Vikakoodit katsoin viimeksi noin viikko sitten, ennenkuin olin huomannut tämän ongelman, ja ei siellä muistaakseni ollut kuin joku vikakoodi liittyen vakkarin toimintaan.
Onkohan siellä jännitteet hieman rajoilla?
Akku on viime viikolla vaihdettu ja yhä tekee samaa. Ei ole sellaista on-off vilkuttelua, vaan takapään valot syttyy, sammuu, kirkastuu ja himmenee miten sattuu. Ikäänkuin joku painelisi jarrua ja aina jarrua painettaessa kilvenvalot ja pakkivalot sammuu Tämä ilmenee siis vain pakkasilla.
Onkohan siellä jännitteet hieman rajoilla?
Akku on viime viikolla vaihdettu ja yhä tekee samaa. Ei ole sellaista on-off vilkuttelua, vaan takapään valot syttyy, sammuu, kirkastuu ja himmenee miten sattuu. Ikäänkuin joku painelisi jarrua ja aina jarrua painettaessa kilvenvalot ja pakkivalot sammuu Tämä ilmenee siis vain pakkasilla.
Civicissä teki joskus samaa ja oli kylmäjuotokset valojenohjausboksista huonot. Uudestaan tinaamalla rupes pelaamaan. Teki samaa pakkasilla ja kostealla kelillä.
Huke kirjoitti:Mikäs on paraspaikka sijoittaa letkulämmitin x20xev- mottiin?
Tulikin hommattua defan lohkoon asennettava malli. Kumpi vastus tähän nyt tulee defan 146 vai vaihtoehtoinenmalli 121? Paketissa tuli tuo 146 jonka halkaisija 34mm, ja lohkon proppua kun mittailtiin niin sen halkaisija on 35mm? Väärä vastus vai pysyykö tuo tiiviinä? Ei tohtinut vielä irroittaa tuota proppua jos onki väärä vastus.