Kokemuksia muutaman vuoden ikäisistä OPC Insignioista?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Liemola
'Kadett'
'Kadett'

Kokemuksia muutaman vuoden ikäisistä OPC Insignioista?

Viesti Kirjoittaja Liemola »

Moi,
autokuumetta pukkaa jo tässä vaiheessa vuotta ja olen selaillut nettiautoa sekä mobile.de -sivuja ja tullut siihen tulokseen että Vectra C voisi vaihtua keväällä Insignian OPC-malliin. Suomesta noita ei juurikaan löydy eli haettava/haetuttava melkein Saksan maalta. Olen katsellut vuoden 2011-2012 malleja eli ei vielä tuota faceliftiä. Ajokilometrien suhteen olen etsinyt alle 100tkm ajettuja, nuo toki tietysti aina varauksella...

2012 alkuvuoden auton saisi itse haettuna kaikkine kuluineen vähän reilulla 30k€. Haetutettuna tuohon tonni-pari päälle lisää. On kuitenkin sen verran isosta rahasta ainakin allekirjoittaneelle kyse, että vähän haluaisi taustatietoja noista muutamien vuosien ajon jälkeen. En oikein löytänyt netistä kuin arvosteluja uusina eli kirjoittelenkin sitten tänne, josko jollakin teistä olisi OPC Insignioista kokemuksia, ja millaisia. Ja onko jotain sudenkuoppia, jotka kannattaisi etukäteen välttää?

Olen sekä suomen- että englanninkielisiltä foorumeiltakin koettanut kokemuksia löytää tässä viikon verran, mutta osaksi haasteena myös, se että OPC:tä on aika hankala esim. foorumihauilla haeskella kun monesti lyhin haettava sana saa olla nelikirjaiminen. Yritin kyllä manuaalisesti tässä illan parin aikana ocf-keskusteluistakin noita etsiä, mutten oikein mitään sopivaa löytänyt. Pahoittelut siis jo etukäteen, jos aiheesta jo jokin keskustelu löytyykin.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Re: Kokemuksia muutaman vuoden ikäisistä OPC Insignioista?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Liemola kirjoitti: Olen sekä suomen- että englanninkielisiltä foorumeiltakin koettanut kokemuksia löytää tässä viikon verran, mutta osaksi haasteena myös, se että OPC:tä on aika hankala esim. foorumihauilla haeskella kun monesti lyhin haettava sana saa olla nelikirjaiminen. Yritin kyllä manuaalisesti tässä illan parin aikana ocf-keskusteluistakin noita etsiä, mutten oikein mitään sopivaa löytänyt. Pahoittelut siis jo etukäteen, jos aiheesta jo jokin keskustelu löytyykin.
Googleen hakusana site:opelclubfinland.fi niin löytää noita lyhkäsempiäkin sanoja.

Esim: https://www.google.fi/webhp?sourceid=ch ... finland.fi <- klik
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Vastaa Viestiin