calibran entisiä omistajia kaipailen auttakee?

Keskustelua Opeleista
raipert
'Admiral'
'Admiral'

calibran entisiä omistajia kaipailen auttakee?

Viesti Kirjoittaja raipert »

elikkä autorekisteri.fi antoi jotain tietoja, mutta paljon jäi myös uupumaan eli kaipailisin tietoja calibran entisiltä omistajilta.
eli jos olet omistanut kyseisen auton tai kaverisi on, niin infoa minua kiitos -(z)-

tästä autosta kyse

http://www.nettiauto.com/opel/calibra/7567282

viestiä yv:llä tai raino.glad@pp.inet.fi
elämä on kovaa.. osta tyyny!

omega 2.6 v6 -02
=KASSU=
OCF Member 2017

Re: calibran entisiä omistajia kaipailen auttakee?

Viesti Kirjoittaja =KASSU= »

Eikö tästä ollut jo joku ketju täällä?
Vähän kun viitsii selata, niin varmaan löytyy :whack:
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Olikohan opelit myynnis topicis juttua, ei ulkoisesti ollu enää fiksunnäkönen, levikkeiden kiinnitys vaati jo huomioita yms.
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Gearbox
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Ihan varoittaisin tuosta liikkeestä. Kerran olen heidän kanssaan yrittänyt asioida,toista kertaa ei tule. Vaikutti melko huijarifirmalta.... Auton olisin koeajolle saanut jos olisin kauppasumman ensin maksanut jne....
raipert
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja raipert »

Gearbox kirjoitti:Ihan varoittaisin tuosta liikkeestä. Kerran olen heidän kanssaan yrittänyt asioida,toista kertaa ei tule. Vaikutti melko huijarifirmalta.... Auton olisin koeajolle saanut jos olisin kauppasumman ensin maksanut jne....

Ookkei.. Sehän kuulostaa oikein asialliselta autokaupalta :o
elämä on kovaa.. osta tyyny!

omega 2.6 v6 -02
Nikuzai
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

raipert kirjoitti:
Gearbox kirjoitti:Ihan varoittaisin tuosta liikkeestä. Auton olisin koeajolle saanut jos olisin kauppasumman ensin maksanut.

Ookkei.. Sehän kuulostaa oikein asialliselta autokaupalta :o

Erikoisemmassa autossa sen ymmärtää, tollasella piristetyllä on kiva käydä vähä kokeilemassa ja kun jotain pettää niin se on voivoi ja kaupan ongelma

Niitä on varmasti paljon tapauksia missä on vähän koe ajolla käyty ja laite on sit männyn ympärillä

Ja se toimivasti karsii huviajelijoita pois jos pitää kyetä kuvetta kaivamaan

Mieluusti itekkin kävisin jotain lamboa tai porshea tai dodge viperia kokeilemassa, se on ihan varma ettei siellä enää takarenkaita olisi kun takaisin menisin ja toteisin ettei se oikeen kuitenkaan omalta tuntunu :bonk:

Vai miten jos joku notkuu pihalle kun tuo olisi oma ja vaihtamassa omistajaa, annatteko sen tosta noin vaan koeajolle kaikille ketkä kysyy :roll:
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
jarkkis
OCF Member 2021

Tuota nyt huono verrata mihinkään dodgeen tms. Hintaluokan autoon. Tuo calibrahan on halvan hintaluokan auto joten ei sillä hinnalla ainakaa pitäs olla estettä koeajoihin. Tuskin monikaa haluaa ostaa suoraan autoa ilman koeajoa joten heti jos kielletään koeajolle lähtö ni tulee mieleen et ai onkohan tos ny jotain teknistä vikaa.
Kauan saavat myydä jos ei kerta huvita kellekkää autoa antaa edes koeajoon.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

jarkkis kirjoitti:Tuota nyt huono verrata mihinkään dodgeen tms. Hintaluokan autoon. Tuo calibrahan on halvan hintaluokan auto joten ei sillä hinnalla ainakaa pitäs olla estettä koeajoihin. Tuskin monikaa haluaa ostaa suoraan autoa ilman koeajoa joten heti jos kielletään koeajolle lähtö ni tulee mieleen et ai onkohan tos ny jotain teknistä vikaa.
Kauan saavat myydä jos ei kerta huvita kellekkää autoa antaa edes koeajoon.
Tuo on turbo-Calibra joka on sellainen automalli, jollaista en missään tapauksessa antaisi kenellekään koeajettavaksi ellen olisi itse kyydissä jos olisin sellaista myymässä. Auton voimansiirto kun nimittäin on niin helppo tuhota väärällä ajotavalla ja siinähän sitten olet myyjänä ihmeissään jos koeajaja on tuhonnut jakolaatikon... Ja itse ainakin yritän jatkuvast "kampanjoida" sen puolesta, ettei noita pidettäisi "halvan hintaluokan autoina", vaan klassikkoina tai ainakin tulevina klassikkoina.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
jarkkis
OCF Member 2021

Nettiautos myynnis olevat vaan valitettavasti ei kerro että ne olis harvinaisia ja klassikoita ku olikohan kaks vai kolme myynnis alta 3000€. Tollasen omistanu ni en osaa sitä mitenkää erikoisen tykkinä ja harvinaisena pitää ja arvostaa. Kiva auto kaikinpuolin piristettynä ei siinä mitään ja ottasin tollasen takas pihaan koska vain ja ehkä tulevaisuudessa ostanki ku tenavat kasvaa isommiksi ni sais toimittaa käyttöauton virkaa.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

ata kirjoitti:Tuo on turbo-Calibra joka on sellainen automalli, jollaista en missään tapauksessa antaisi kenellekään koeajettavaksi ellen olisi itse kyydissä jos olisin sellaista myymässä. Auton voimansiirto kun nimittäin on niin helppo tuhota väärällä ajotavalla ja siinähän sitten olet myyjänä ihmeissään jos koeajaja on tuhonnut jakolaatikon...
Itse en taasen moista ilman huolellista koeajoa ostaisi. Ja juurikin noista edellä mainituista syistä.
Varsinkin jos on jollain hämärällä jobbarilla myynnissä, joka ei ko. automallista todennäköisesti ymmärrä tuon taivaallista...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

jarkkis kirjoitti:Nettiautos myynnis olevat vaan valitettavasti ei kerro että ne olis harvinaisia ja klassikoita ku olikohan kaks vai kolme myynnis alta 3000€. Tollasen omistanu ni en osaa sitä mitenkää erikoisen tykkinä ja harvinaisena pitää ja arvostaa. Kiva auto kaikinpuolin piristettynä ei siinä mitään ja ottasin tollasen takas pihaan koska vain ja ehkä tulevaisuudessa ostanki ku tenavat kasvaa isommiksi ni sais toimittaa käyttöauton virkaa.
Et sitten arvosta. Harvinainen se silti on, vaikket sitä sellaiseksi ymmärtäisi. Valmistusmäärä 5 vuoden aikana 12500 kpl on vähän. Esimerkiksi joku Porsche 911 on tavallisempi automalli kuin Calibra Turbo, vaikka niitä olisikin halvalla nettiautossa useampia. Etenkin joku Irmscher-erikoismalli, jollaisia on Suomessa kaksi kappaletta, en sitä ihan kauhean tavallisena kyllä itse pidä. En sanonut sitä mitenkään erityisen "tykiksi", vaikka olikin yksi nopeimpia sarjatuotanto-Opeleita ikinä valmistuksensa aikana... Itse olen omistanut Turbo-Calibran yli 10 vuotta ja osaan kyllä sitä pitää harvinaisena ja arvostan suuresti kyseistä automallia, arvostin jo ennenkuin oli itselläni. Käyttöautona ei ole paras mahdollinen. Tällä hetkellä itselläni Calibra on käyttöautona ja sellaisena aika puutteellinen, mutta harrasteautona ihan hauska ja hyvän näköinen. Noiden arvostus ja rahallinen arvo on valitettavan alhaalla tällä hetkellä. Nouseeko se ikinä, en tiedä, mutta minä ainakin tulen olemaan sen kannalla, että arvostus ja arvo nousisivat enkä että ne laskisivat jopa nykyistä alhaisemmaksi. Mutta tiedän kyllä, että itse arvostan sellaisia automalleja joita monet muut eivät arvosta ja päinvastoin. Oikeastaan alan olla kyllästynyt siihen kun Opeleita ei arvosta kukaan, jopa Opel-foorumilla joutuu puolustelemaan Opeleita kun täälläkään niitä ei arvosteta, niin ihmekö tuo jos niitä ei kukaan muukaan arvosta.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Kyllähän Calibra on jo klassikko syntyessään. Onhan nimessä kuitenkin mainittu sanat TURBO ja 4X4...

Ei mutta ihan tosissaan tulevaisuuden klassikko kyseessä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
jarkkis
OCF Member 2021

Mutta kyllä ton hintaluokan auton pitäs vielä koeajolle saada ja pitää saada niinku yllämainittiin nelivedon takia ja muutenki et pystyy tekniikan toimivuuden toteamaan itse. En mä tollasta ainakaa ostas jos ei sais todettua koeajon perusteella et missä kunnossa auto on ja kun hinta on tuo nelisen tonttua ni liike ainaki pesee kätensä halvan hinnan takia ni kiva sit ku laitoit rahaa mut sait paskaa.
jarkkis
OCF Member 2021

jarkkis kirjoitti:Mutta kyllä ton hintaluokan auton pitäs vielä koeajolle saada ja pitää saada niinku yllämainittiin nelivedon takia ja muutenki et pystyy tekniikan toimivuuden toteamaan itse. En mä tollasta ainakaa ostas jos ei sais todettua koeajon perusteella et missä kunnossa auto on ja kun hinta on tuo nelisen tonttua ni liike ainaki pesee kätensä halvan hinnan takia ni kiva sit ku laitoit rahaa mut sait paskaa.
Eikä tätä ny ata niin tosissaan kannata ottaa, ei täs ollu tarkoitus mennä kenenkään tunteisiin :)
Vastaa Viestiin