Suutimet saapuivat tänään ja myös telineet pitää hakea postista
Murphyn laki - vaimo kävi lasten kanssa Kiteellä ja ilmoitti että eml pala
No, nyt aina voisin kokeilla vaihtamalla suutimet mutta epäilen että vika on tuossa pre catissa. Pitää ruveta etsimään sekin varmuuden vuoksi. Löytyy talissa toiselle lohkolle pre cat muttei toki käy lols.
Ei haittaa menoa eli katsotaan milloin tehdään...
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Mulla tuli omegassa samaa vikakoodia kun katti raapaisi maahan ja sen keskisaumaan tuli aivan olematon reikä jota ei edes äänestä erottanut.
Alkoi kumminkin satunnaisesti antamaan tuota vikaa.
Oireet tismalleen samat, arvojen soutamista ym.
Korjaantui kun hitsasin sen sauman uusiksi.
En muista mitkä oli numeroltaan.
Astra g,ssä mulla olis bilstainin sportit ja kw jouset
Nyt on omega B2 far 2.6 bilstainin sportit h&r jouset
Sekä oli GT 16v vectrassa myös bilstainin sportit eibahin jouset
Kadett D,ssä gsi kad bilstainit.
En enää muita iskareita osta kun kyseisiä. Toki tämä on minun mielipide.
Vanteita en ehkä maalais ainakaan kyseisiin väreihin. Menee herkästi bling bling/teini luukiksi.
Toki teet oman näköistä autoa ja muutat ulkonäköä oman,mielen mukaan.
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
B4 on ihan perus tarvike iskari,B6 on Sport eli jämäkkä ja B8 on Sprint eli lyhennetyllä ulosjoustolla-> madallussarjan kanssa hyvä.
Itse ostaisin madallettuun vain ja ainoastaan noi B8 iskarit,on oikeasti hyvät(maksavat vaan saman verran kuin vanhat ooppelit)
?! kirjoitti:B4 on ihan perus tarvike iskari,B6 on Sport eli jämäkkä ja B8 on Sprint eli lyhennetyllä ulosjoustolla-> madallussarjan kanssa hyvä.
Itse ostaisin madallettuun vain ja ainoastaan noi B8 iskarit,on oikeasti hyvät(maksavat vaan saman verran kuin vanhat ooppelit)
tämä on täysin totta, mutta kokemusten perusteella b4 toimii hyvin myös tehdasmadalletuissa autoissa koska madallus on 10-30mm. koni lupaa muistaakseni -40 madalletussa tuomivan normimittaisena myös halvimman version. samaa olen soveltanu myös tuossa b4 hyvin lopputuloksin. kymmeniä ellei satoja kertoja asiakkaille siis..
ainahan rahalla saa tietysti, vaan kun opelisti(=minä) tuppaa olemaan köyhä ja nuuka.
Useisiin autoihin saa b4 iskaria alkuperäisellä "sport" mitoituksella, joka toimii oikein kelvollisesti esim. 40mm madalluksella. Siitä alaspäin mentäessä sitten sprint. Toki sporttia saa myös tehdasmadalletun mitoissa.
?! kirjoitti:B4 on ihan perus tarvike iskari,B6 on Sport eli jämäkkä ja B8 on Sprint eli lyhennetyllä ulosjoustolla-> madallussarjan kanssa hyvä.
Mulla on nuo B8:t, ja olikohan nuo nyt -30mm (tai -35mm) K&W:n jouset. Hyvin toimii.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)