Kellään kuvaa ilmastoidun Calibran konehuoneesta?
Niinhän se on, mut tässätapuksessa ilmastoinnin kenno ja letkut ei mahtunu enää samaan konehuoneeseen... (tai siis ei ole laitettu, kun kyseessä on race-auto, eikä niissä ilmastointia yleensä ole...) Kuten huomaatte höyrystinpurkkikin puuttuu...
Pitää etsiskellä, jos vaikka löytäisin kuvan autosta, jossa on kylmät.
Jarnolla ainakin olis Vectrassa. Oisko kuvia? Mulla ei taida olla..
Pitää etsiskellä, jos vaikka löytäisin kuvan autosta, jossa on kylmät.
Jarnolla ainakin olis Vectrassa. Oisko kuvia? Mulla ei taida olla..
Tunex Oy
http://www.tunex.fi
http://www.tunex.fi
Kyllä kai, meinasin vaan verrata että minkänäköinen laitekokonaisuus se on. Kiitos siis jos viitsit.On 2004-01-28 16:29, ilaClepO wrote:
kelpaakohan kuva ilmastoidun 16V Turbon k-huoneesta? Voin napata kuvan, jos siitä on hyötyä?
Joo mulla kans samassa kohdassa akun vieressä ja kiiltävä alumiini. Kai se sitten on alkuperäinen.On 2004-01-28 20:48, ixu wrote:
Mulla on ainakin tuo pönttö tuossa heti akun vasemmalla puolella. Ja se on sellainen kiiltävä alumiininen. Luulin sitä aluksi myös jälkiasennukseksi, mutta kyllä se on alkuperäinen. Näin siis Vectra 2000 -90 :ssa
Minkäs ikäinen tuo sun calibra on? Tällälailla on ilmeisesti ollut vanhemmissa malleissa toisin kuin nuossa yllä olevissa kuvissa on. Ja kuinkas sulla on sen ilmastoinnin ohjaus? Eli laitetaanko se päälle normaalisti A/C -napista? Kun itselläni on sekin vähän erikoinen.On 2004-01-28 21:11, calibrother wrote:Joo mulla kans samassa kohdassa akun vieressä ja kiiltävä alumiini. Kai se sitten on alkuperäinen.On 2004-01-28 20:48, ixu wrote:
Mulla on ainakin tuo pönttö tuossa heti akun vasemmalla puolella. Ja se on sellainen kiiltävä alumiininen. Luulin sitä aluksi myös jälkiasennukseksi, mutta kyllä se on alkuperäinen. Näin siis Vectra 2000 -90 :ssa
93. Ja päälle aivan normaalisti siitä napista joka on takalasin/peilien lämmitysnapin ja kiertoilmanapin vieressä. Siinä napissa ei mulla ainakaan lue A/C mutta on se ilmastoinnin kuvio.Minkäs ikäinen tuo sun calibra on? Tällälailla on ilmeisesti ollut vanhemmissa malleissa toisin kuin nuossa yllä olevissa kuvissa on. Ja kuinkas sulla on sen ilmastoinnin ohjaus? Eli laitetaanko se päälle normaalisti A/C -napista? Kun itselläni on sekin vähän erikoinen.

Opel on rikkaiden auto.
Sen ylläpitoon ja huoltoon uppoaa niin paljon rahaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2004-01-29 15:50 ]</font>
Kato FAQ ja "using BB code" ja "adding images". Siellä tarkat ohjeet mutta suomeksi: kuvan pitää olla netissä, jonka jälkeen kirjoitat [img]tähän%20kuvan%20URL[/img]. Sitten se kuva näkyy. Ilmaista tilaa kuville netissä saat rekisteröitymällä Jippii:hin.On 2004-01-29 22:19, juha777 wrote:
...mitenköhän toi kuva liitetään tähän?
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2004-02-03 01:59 ]</font>