Opel Insignia Sports Tourer 4x4
Re: Opel Insignia Sports Tourer 4x4
Onhan noiden nykyautojen moottoritkin olevinaan lähes öljynvaihtovapaat. Long life vermeistähän on testituloksia, joissa kone on ollut selkeästi kulunut jo 100tkm kohdalla. Eli jos tehdas niin ilmoittaa se ei todellakaan tarkoita etteikö autostaan tykkäävän kannattaisi niitä vaihdella huomattavasti useammin. Suomessa kuitenkin mm. kelit pistää litkut paljon kovemmille kuin muualla. Eli itse vaihdan öljyt laatikkoon ja peräänkin säännöllisesti, vaikka sitä ei periaatteessa tarvittaisikaan. Käytän jopa RSV:n aineita välillä kun pyrin ajamaan autoni niin pitkälle kuin mahdollista.
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Onhan se Opelin mukaan huoltovapaa mutta en itse usko ikuisiin öljyihin eikä uskonut LänsiAuton huoltomyyjäkään kun asiasta kysyinopelisti77 kirjoitti:Itsellä ei ole tuon nelivedon suhdeen ollut mitään ongelmia. Eikös tuo perä ole huoltovapaa?buuubo kirjoitti:Ensimmäistä kertaa elämässäni odotan talvea kuin kuuta nousevaaopelisti77 kirjoitti:Ja talvella vielä nelivedon ilot. Itse ajellut puolitoista vuotta samanlaisella ja on se varsinkin talvella kivapitää kyllä perään vielä vaihtaa nuo öljyt ennen luistatteluja. Jostain lueskelin, että on varsin herkkä tuo perä näissä?
-
opelisti77
- OCF Member 2018

buuubo kirjoitti:Onhan se Opelin mukaan huoltovapaa mutta en itse usko ikuisiin öljyihin eikä uskonut LänsiAuton huoltomyyjäkään kun asiasta kysyinopelisti77 kirjoitti:Itsellä ei ole tuon nelivedon suhdeen ollut mitään ongelmia. Eikös tuo perä ole huoltovapaa?buuubo kirjoitti:Ensimmäistä kertaa elämässäni odotan talvea kuin kuuta nousevaaopelisti77 kirjoitti:Ja talvella vielä nelivedon ilot. Itse ajellut puolitoista vuotta samanlaisella ja on se varsinkin talvella kivapitää kyllä perään vielä vaihtaa nuo öljyt ennen luistatteluja. Jostain lueskelin, että on varsin herkkä tuo perä näissä?
Voihan se turhaa olla niitä vaihtaa mutta itse pelaan varman päälle ja satsaan sen satasen siihen vaihtoon
Meinaatko et satasella selviät kaikista näistä Aut.laatikko,jakolaatikko,haldex+puhdistaja ja perä?
Kaikki muu vaihdettu jo paitsi peräopelisti77 kirjoitti:buuubo kirjoitti:Onhan se Opelin mukaan huoltovapaa mutta en itse usko ikuisiin öljyihin eikä uskonut LänsiAuton huoltomyyjäkään kun asiasta kysyinopelisti77 kirjoitti:Itsellä ei ole tuon nelivedon suhdeen ollut mitään ongelmia. Eikös tuo perä ole huoltovapaa?buuubo kirjoitti:Ensimmäistä kertaa elämässäni odotan talvea kuin kuuta nousevaaopelisti77 kirjoitti:Ja talvella vielä nelivedon ilot. Itse ajellut puolitoista vuotta samanlaisella ja on se varsinkin talvella kivapitää kyllä perään vielä vaihtaa nuo öljyt ennen luistatteluja. Jostain lueskelin, että on varsin herkkä tuo perä näissä?
Voihan se turhaa olla niitä vaihtaa mutta itse pelaan varman päälle ja satsaan sen satasen siihen vaihtoon
Meinaatko et satasella selviät kaikista näistä Aut.laatikko,jakolaatikko,haldex+puhdistaja ja perä?
Missään tapauksessa tuo perä einole huoltovapaa. Itelle kaikki öljyt laatikkoa lukuun ottamatta vaihdettu ja perän äljyt meni juuri luisuttelujen johdosta vaihtoon. Eli suositeltavaa omasta mielestä on. On nimittäin melkoinen pompotus ja jurina kun alkaa öljyt olemaan huonona. Mutta halpaa se ei kyllä ole