Noi vanteet ny näyttää aivan perseiltä. Pitäs lällätä ne mattamustalla, niin ois vähä huomaamattomammat. Eteen pitää kyl varmaa pistää jotkut mauttomat lervat, ku Soarerin akselilla renkaat tulee about 3cm ulos lokasuojista molemmin puolin. Taakse en tiä tarviiks levitellä.
Muistelisin ettei tos Botniaringin viikonlopulla ois mitään muuta menoa, mutta eio mitää autoa millä siellä ajais ni ei varmaankaa jaksa lähtee.
Päivitystäpä ei oo tapahtunu viimevuosiin muuten ku maalipinnan parantelun ja vanteiden osalta.
Tämäkin olis myynnissä nettiautossa, bensakulut huimaa päätä mun kilometreillä
Keme kirjoitti:Noi vanteet ny näyttää aivan perseiltä. Pitäs lällätä ne mattamustalla, niin ois vähä huomaamattomammat. Eteen pitää kyl varmaa pistää jotkut mauttomat lervat, ku Soarerin akselilla renkaat tulee about 3cm ulos lokasuojista molemmin puolin. Taakse en tiä tarviiks levitellä.
Muistelisin ettei tos Botniaringin viikonlopulla ois mitään muuta menoa, mutta eio mitää autoa millä siellä ajais ni ei varmaankaa jaksa lähtee.
Mikäs Reksaan muuten tuli Alastarossa ku varttiaika oli jotain +20sek?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Kykä ylös, kasa sammu. Sit käyntii uuestaa ja kiihytin pienen pätkän. Sit sammu uudestaa ja ei startannu enää ollenkaa. Jälkidiagnoosin tulos on että polttoainepumput sammu, ku niitten virtapuha irtos sulakepohjan abikosta.
Tällainen Mv6 tuli haettua käyttikseksi Seinäjoelta eläkeläisten tunteman tangolaulajan pihasta Tampereella ja Sastamalassa voi nähdä pyörivän joko minun tai kauniimman sukupuolen ohjastamana. Yliteippaus tarkoitus aloittaa itse tässä piakkoin ja vaihdelaatikon sekä perän vaihdon tarvii tällainen tuontiauto
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Pikkusen pitäisi madaltaa,mutta toisaalta talveksi pitäisi taas sitten korottaa..
Joku vois kyllä ostaa tän kalliilla pois,saisin jonkun peeämween talviromuksi.