Vision keskuslukon kytkentä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Mulla löytyy tuollainen kahteen oveen tarkoitettu jälkiasennuskeskuslukko, jonka sain serkulta. Toisen yksikköön kuuluvan liittimen johdot ja järjestys on hämärän peitossa. 4 johdon paikkaa ja kahteen ulommaiseen tulee pieni jännite.

Löytyisikö jollain asennusohjeita? Ne puuttuu.
TXS
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TXS »

Löytyy. Jos oikein ymmärsin, siihen tulee hälyyttimen liitäntä. + ja - vierekkäin ja ylemmät kiinni ja alemmat auki. Kytkentäkaavio löytyy Luumäeltä.
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Eli toinen puoli ei ole moottoreiden toiminnan kannalta välttämätön. Kytkin "pää"virtapiuhan ja miinusjohdon, mutta en saanut kuitenkaan lukkoja surraamaan. Olisiko mahdollista skannata tuota ohjetta ja lähettää sähköisessä muodossa tai sitten postissa? Itse pyörin Lappeenranta-Imatra välillä. Puhelin 050-376 2257
TXS
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TXS »

En omista skanneria. Olen tulossa käymään Lpr:ssa alkuviikosta, joten voisinhan tuoda sen samalla.
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Ilmoittele kun olet tulossa. Mä olen Lappeenrannassa keskiviikkoon asti.
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

TXS, paljon kiitoksia kytkentäkaaviosta. Kesti pitkään ennenkuin sain aikaiseksi yrittää keskunlukon asennusta, mutta eilen laittelin sitten paikoilleen ja sain pelittämään. Ilman ongelmia ei selvinnyt kun oma sarja oli hiukan vajaa, mutta asennusohjeista oli kyllä apua.
Vastaa Viestiin