Terve.
Olen vaihtamassa C Vectraan uutta alustasarjaa eli jousia ja iskareita. Mitä tuonne kannattaisi muuta vaihtaa samalla vaivalla? Ja kuinka paljon autoa voi madaltaa vakiokallistuksenvakaajilla? Vai onko väliä? Auto on vectra vm. -05 z22yh 2.2 GTS
Kiitos.
Vectra C Madallus
Re: Vectra C Madallus
Edestä vaihtaisin/tarkastaisin yläpään laakerit sekä vakaajan yhdystangot.
Takana myös vakaajan välitangot tarkastaisin kunnolla sekä vakaajan korikiinnityksen kumit.
Saa ainakin olevat/tulevat kolinat vähenemään.
Siihen en osaa vastata paljonko voi madaltaa vakiomittaisilla tangoilla.
Takana myös vakaajan välitangot tarkastaisin kunnolla sekä vakaajan korikiinnityksen kumit.
Saa ainakin olevat/tulevat kolinat vähenemään.
Siihen en osaa vastata paljonko voi madaltaa vakiomittaisilla tangoilla.
Joku nelipyöräinen aina ajossa
Alusta asennettu eilen ongelmitta. Sopii paikalleen hyvin. Laskeutui aika alas etupäästä joten joutuu vielä säätämään ylöspäin. Eteen vaihdettiin yläpään laakerit.
Tosin takapäälle ei näytä tapahtuvan mitään kun säätömutteria säätää. Omaan makuun liian korkealla. Onkohan tämä kovinkin yleistä C vectroissa ta technicin alustasarjalla?
Nappaa toinen tai molemmat säätökiekot pois. Jos ei vieläkään kelpaa niin ota koko säätöpala pois. Itellä ne nyt ruuvattu ihan alas asti ja on ihan ok omaan silmään, tosin mulla ei ole niitä kumiläpysköjä siellä ollenkaan ja toi pirssi muutenkin oottelee uutta vannetta.Moooo91 kirjoitti:Tosin takapäälle ei näytä tapahtuvan mitään kun säätömutteria säätää. Omaan makuun liian korkealla. Onkohan tämä kovinkin yleistä C vectroissa ta technicin alustasarjalla?
Muista kuitenkin että etenkin jousilla kestää jokunen sata-tuhat kilometriä asettua joten eiköhän perä sekä keula tuu tippumaan vielä vähäsen.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
Ta-technixin jousi painuu jonkun verran kun sillä hetken ajaa mutta varmaan saa gtc:ssä ottaa ne säätöpalat pois kun mulla on farkussa säätöpala vaan pohajassa ja paikallaan niin on sopivalla korkeudella et pääsee viellä joka paikkaan kulkemaan.