Coupe-Astra kokemuksia

Keskustelua Opeleista
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Top-1 »

Tässä kovan autokuumeen riivaamana arvelin kysäistä täältä porukan kokemuksia coupe-astrasta. Eli itsellä olisi kiikarissa '00 1.8 16v koneella varustettu peli.
Onko 1.8 koneet coupeissa aina 92kw vai onko 85kw koneellisia myös?
Ja mikäli olisi yleisiä kokemuksia ko. automallista, onko ollut mitä tyypillisiä ongelmia, miten toiminut jne.
Coupehan taitaa perustua pitkälti samaan tekniikkaan kuin normi G-Astra, joten varmaan melko huoleton ja mukava auto?

Nimim. Autokuumetta jo tammikuussa :smile:
Opel. Frisches denken für bessere autos!
Energetic
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Energetic »

Osuko sunkin silmään toi Treen Rinta-Joupin Coupe mikä oli tänään Aamulehdessä?Oli kyl mun mielestä ihan kohtuuhintanen vaik noita kilometrejä oli jo ihan kiitettävästi.Mut varmaan ihan kelpo peli jos huollettu säännöllisesti...
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-20 10:24, Energetic wrote:
Osuko sunkin silmään toi Treen Rinta-Joupin Coupe mikä oli tänään Aamulehdessä?Oli kyl mun mielestä ihan kohtuuhintanen vaik noita kilometrejä oli jo ihan kiitettävästi.Mut varmaan ihan kelpo peli jos huollettu säännöllisesti...
Ei ollut tuo auto kyseessä, vaan täältä itä-suomesta yksi Astra. Mutta kerropas vähän faktoja tuosta Rinta-Joupin coupesta, paljon ajettu ja paljon hp? Saisin vähän osviittaa tinkimiselle :smile:
juniper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juniper »

Kovasti olen ollut tyytyväinen omaan coupeen. Tämä on tosin turboversio. Nyt on takana 30000 huoletonta kilometriä. Ajettavuus on melko hyvä. Tosin alusta sais olla hitusen jäykempi ja matalampi. Vaparissa taitaa olla aikalailla löysempi alusta kuin turbossa.
Ja onhan coupe hyvännäköinen koriltaan :smile: :smile:
Energetic
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Energetic »

Jees eli auto on juurikin se -00 1.8 16V.
Aj.152tkm,ajotietokone(en tiedä onko kaikissa vakiona???),lohkol.,2xalut ja täydellinen huoltokirja.Niin ja hintapyynti on 17 900€
Ja nro. sinne Rinta-Joupille 03-2547900.
Jos teet kaupat ni Rinta-Jouppi saa kyl antaa mulle provikat... :grin: :grin: :grin:
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

On 2004-01-20 09:27, TopiT wrote:
Eli itsellä olisi kiikarissa '00 1.8 16v koneella varustettu peli.
Onko 1.8 koneet coupeissa aina 92kw vai onko 85kw koneellisia myös?
jos nyt en väärin muista, niin valitettavasti '00 mallissa on tuo tehottomampi 115hv:n 1.8, kun taas '01 vuosimallista lähtien 1.8:sta irtoaa 125hv.
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Keväällä myyn noin 40 tkm ajetun turbon alustan jos jotakuta kiinnostaa.
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

jos toi Rinta-Joupin yksilö on väriltään metallipunainen, niin on ollut aikasemmin (jo kesästä asti) myynnissä Kuopion Rinta-Joupilla ~20 000 euron hintaan. (?)

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2004-01-20 17:32 ]</font>
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Tulipa käytyä katsomassa tuota Kuopion Coupe-Astraa ja oli kyllä iso pettymys. Miten joku voikin saada ~25tkm ajetun auton niin epäsiistiin kuntoon :I
Mutta metsästys jatkuu ja pitääpä ottaa tuo saksasta tuonti yhdeksi vaihtoehdoksi. Tosin sieltä voisi tuoda 2.2 tai turbo astran...
Mikäli jollain olisi tietoa vähän ajetusta ja siististä coupesta niin otan mielellään tietoja vastaan :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: TopiT on 2004-01-26 09:21 ]</font>
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

On 2004-01-26 09:20, TopiT wrote:
Tulipa käytyä katsomassa tuota Kuopion Coupe-Astraa ja oli kyllä iso pettymys. Miten joku voikin saada ~25tkm ajetun auton niin epäsiistiin kuntoon :I
mikäs siinä oli? itsekin olen sitä monesti ihastellut ja istunut sisällä enkä ole kyllä mitään vikaa huomannut.

eihän tossa enää paha hinta olisi...alle 20te...noi kaikki Irmscherin hilppeet on varmasti maksaneet joskus pitkän sentin. toi 1.8 on vaan hiukan turhan hengetön kone coupe autoon.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Kaksi coupea on alla ollut..toinen oli 1.8 ja jälkimmäinen oli tuo nykyisin "juniperilla" oleva turbo.

Molempiin olin 110% tyytyväinen. 1.8 oli ehkä aavistuksen parempi ajettavuudeltaan kuin turbo..johtui siitä että siinä oli Irmscherin alustasarja..mutta ihan kelpo ajettavia molemmat.

1.8:ssa ainoa tekninen ongelma oli ilmastoinnin kompura joka korjattiin takuuseen..takuuajan jälkeen.

Turbossa ainoa pikku ongelma oli turbon letkujen löystyminen..mutta sekin oli vain uuden karheutta..mutta kuten tuolla aiemmin todettiin ongelmittahan sekin on siis nyttemmin toiminut.

Eli mun mielestä ihan kelpo auto..ajettavuus ok..ulkonäkö sopii hyvin mun silmään. Ainoa miinus siitä että uuden hankintahinta on hieman turhan korkea kokonaisuuteen nähden..käytetyissä se ei kait niinkään tunnu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-01-26 17:14 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Joo..sama coupehan se oli..siitä ei oo epäilystä.. :smile:
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-26 16:46, Veeksi wrote:
On 2004-01-26 09:20, TopiT wrote:
mikäs siinä oli? itsekin olen sitä monesti ihastellut ja istunut sisällä enkä ole kyllä mitään vikaa huomannut.

eihän tossa enää paha hinta olisi...alle 20te...noi kaikki Irmscherin hilppeet on varmasti maksaneet joskus pitkän sentin. toi 1.8 on vaan hiukan turhan hengetön kone coupe autoon.
Mielestäni se oli vaan melko huonossa kunnossa, työllähän sen tietty saisi kuntoon. Mm. kuskin puolen sähkölasi ei toiminut kunnolla, helma oli hieman repsahtanut ja sisällä oli jotain vaaleita jälkiä. Toivottavasti vain jotain maalia :grin:
Ja korissa oli lisäksi muutamia pahoja kiveniskuja, jotka olivat menneet kirkkaalle pellille asti jne. Mutta kuten sanoin, työllä autosta saisi siisti eikä hintakaan ollut paha. Mutta hakusessaan on astra mitä ei heti tarvitsisi ruveta paikkailemaan.. :smile:
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

Ja jos et coupea kaipaa, niin saatan olla luopumassa omasta 2.2:sesta 3-ovisesta.... tässä kevään aikana :wink:

pitää vaan ensin saada myytyä yksi vene tässä pois alta...

<font size=-1>[ This Message was edited by: BeQ on 2004-01-27 13:03 ]</font>
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-27 13:02, BeQ wrote:
Ja jos et coupea kaipaa, niin saatan olla luopumassa omasta 2.2:sesta 3-ovisesta.... tässä kevään aikana :wink:

pitää vaan ensin saada myytyä yksi vene tässä pois alta...

<font size=-1>[ This Message was edited by: BeQ on 2004-01-27 13:03 ]</font>
Hmm, milloin osaat sanoa varmasti oletko myymässä astraa? Nimittäin mikäli se myyntiin tulee niin kiinnostusta löytyy...Kuten olen jo muutaman kerran täällä foorumilla todennut :smile:
Opel. Frisches denken für bessere autos!
Vastaa Viestiin