Vikakoodin lukua Keski-Suomessa?
Vikakoodin lukua Keski-Suomessa?
Suorittaako joku op-comilla vikakoodin lukemista Keski-Suomessa? Pitäis vähän c-vectran valo häikkää tutkia ja muutenki tarkastella, mitä kaikkia vikoja mahtaakaan löytyä. 
Re: Vikakoodin lukua Keski-Suomessa?
Kysäseppä J_J2 tai katomi, en muista oliko sillä alueella muilla mahkuja tutkia vikakoodeja.
On mulla se mutta ei toimi tai en saa/osaa ajureita toimimaan niinkuin ne pitäis. Katomilla ja Juheksilla on kans Op-Com.jarkkis kirjoitti:Kysäseppä J_J2 tai katomi, en muista oliko sillä alueella muilla mahkuja tutkia vikakoodeja.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Justihi.J_J2 kirjoitti:On mulla se mutta ei toimi tai en saa/osaa ajureita toimimaan niinkuin ne pitäis. Katomilla ja Juheksilla on kans Op-Com.jarkkis kirjoitti:Kysäseppä J_J2 tai katomi, en muista oliko sillä alueella muilla mahkuja tutkia vikakoodeja.
Näköjään Op-Com pelaa sittenki. Just meinaa kokeilinjarkkis kirjoitti:Justihi.J_J2 kirjoitti:On mulla se mutta ei toimi tai en saa/osaa ajureita toimimaan niinkuin ne pitäis. Katomilla ja Juheksilla on kans Op-Com.jarkkis kirjoitti:Kysäseppä J_J2 tai katomi, en muista oliko sillä alueella muilla mahkuja tutkia vikakoodeja.
Eli Fr0zn mä voin lukassa ne koodit sulle tässä Palokassa. laitan Yv:tä
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL