nyt on kaikki öljyletkut paikallaan ja öljyt jopa pysyy sisällä.
siinä näkyy ton öljylauhduttimen paikka peremmin,
ja tässä letkut, löyty asiallinen läpivienti tuosta sisäsuojan kyljestä, jssta voi laittaa nuo letkut
Hei. pahoittelen käyttäämäni väärää termiä, toivottavasti et menetä yöuniasi. nimittäin minä menetin. terveisin: suppean sanavalikoiman omaava auton omistaja.
kösä kirjoitti:Hei. pahoittelen käyttäämäni väärää termiä, toivottavasti et menetä yöuniasi. nimittäin minä menetin. terveisin: suppean sanavalikoiman omaava auton omistaja.
tähänki ois hommattu nyt säädettävä ruisku , suuttimet, ja anturit. ahtoputki värkkiä 2,5tuumasta rosteriputkea.
ainoa miinus vaan että ei oo tällähetkellä hallia missä värkätä. mut ens kesänä tällä ajetaan.
jos ei oo nuihin 3 ruuviin sopivaa avainta niin ne saa tampilla ja vasaralla pois, ei oo lujassa..
kytkinsylinteri purettuna elikkä väliin tuli tuommonen alumiinista sorvattu/jyrsitty 28mm lätty. pultit on 6x45 kuusiokolot mitä on hieman lyhennetty. kannattaa laittaa joku liima nuitten kolmen ruuvin väliin
valmiina.
Terve
Mikä vauhtipyörä sulla on tässä? Mulla on sama projekti meneillään, etuveto xev potero vauhtipyörällä. Olin mittaavinani että 24mm koroketta riittäisi väliin mutta sylinterihän heitti jarrunesteet pihalle. Millä kytkinlevyllä toteutit?
pitkästä aikaa tehty jotain. ahtoputket alko muotoutumaan. seuraavaksi katella antureiden paikat, ja asennella mega paikalleen. pääsis starttailemaan..