Ekaa postausta tänne ja pistetään kuvaa samalla uusimmasta hankinnasta.
Oikeastaan ensimmäinen Opel auto jota omistan, sitä ennen ollut BMW:tä, Saabia yms. Nyt talouteen jäi yks e39 528i bemari ja toiseksi tuli tämä, Opel Insignia 1,6t OPC-line -14
Varusteina autossa on:
-Opc line ulko sekä sisäpaketti
-20" kesävanteet
-Webasto kaukolla
-Kääntyvät BI-xenonit
Tyytyväinen olen ollut ajamiseen vaikka pikkaisen erillaiselta tuntuu 3L turbodiesel bmw moottori vrt. 1,6l T bensa (lähinnä väännössä)
Päivityksen olen tehnyt sen verran että heti ensimmäisenä kävin teettämässä Ceramic Pho 9H sekä 2x lite pinnoitukset + rain suojan tuulilasiin. Pysyy maalipinta suojattuna, vaikka pesenkin aina käsin niin naarmuja saattaa aina tulla, nyt on vähän suojatumpi.
Muuta ei sen kummemmin ole tulossa kun takuu pelaa vielä sen 2v, ehkä alustaa olen miettinyt tai pelkkiä madallusjousia, sekin on suurella ehkä.
Autolla on nyt ajettu alle kuukaudessa sen 4500km ja aika pitkälti ollut matka ajoa (80% ja 20% kaupunki) Kulutus on pyörinyt siinä 8.8-9,5l/100km (100-120km/h vakkari päällä)
Vaikka uusi auto kyseessä niin ongelmilta ei ole vältytty, lähtee tarkistukseen ja uudelleen maalattavaksi / korvaussta auton hinnasta:
-Öljynvuoto parista kohdasta
-Molemmat oikeat ovet maalattu sillei että näkyy "pilveilyä" (ammattimaalarin mukaan on maalausvirhe)
-Radio / navi sekoilee/jumittaa ja välillä joutuu käynnistää muutaman kertaan auton jotta lähtee pelittää.