Sähköviatko Ooppelin tyyppivika ??
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mulla ollu kaksi sähkövikaa -90 vekkulissa. Toinen oli se että konehuoneessa tuli ajon aikana joku kosketushäiriö ja kone sammui. No asia ratkesi kun puhdisti kaikki liitokset ja suojasi ne uudelleen. Toinen vika on keskuslukko: Yleensä pakkasilla vain toimii, mutta jokaiselta jolta olen asiasta kysynyt niin kuskin ovessa olevat k-lukon johdot menevät poikki helposti (Ja tämä vika taitaa olla jokaisella merkillä, ei ne piuhatkaan kaikkea kestä)
Ainii ja akku tyhjeni kovilla pakkasilla (-20) tämäkin korjaantui akun vaihdolla.
Ja mainittakoon vielä bensa pumpun hajoaminen joka menee omaan piikkiin (tankki tyhjäksi ja pumppu ylikuumeni)
Joten ei mulla ainakaan ole sen kummempia vikoja ja viat ovat sellaisi mitä voi tulla mihin tahansa merkkiin.
Ainii ja akku tyhjeni kovilla pakkasilla (-20) tämäkin korjaantui akun vaihdolla.
Ja mainittakoon vielä bensa pumpun hajoaminen joka menee omaan piikkiin (tankki tyhjäksi ja pumppu ylikuumeni)
Joten ei mulla ainakaan ole sen kummempia vikoja ja viat ovat sellaisi mitä voi tulla mihin tahansa merkkiin.
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Mulla on nyt kolmas Opel eikä missään näistä ole ollut sähkövikoja. Autot joita olen omistanut ja joissa on ollut sähkövikoja on Fiat Uno 60S vm-86 katkaisija paketti koelaudassa piti vaihtaa ajettu tuolloin noin 80 tkm, Renault Clio 16V vm-91 tuulettimen nopeuteen vaikuttavat etuvastukset piti vaihtaa ajettu tuolloin noin 50tkm ja VW Golf VR6 vm-95 starttimootori ja istuinlämmitimen ohjaukseen vaikuttavat releet piti vaihtaa ajettu tuolloin noin 40tkm.
Omistamani Opelit :
-Astra Gsi vm-95 ajoin noin 60tkm
-Vectra V6 sport vm-99 ajoin noin 55tkm
-nykyinen autoni Astra Coupe bertone turbo vm-02 ajettu tällä hetkellä noin 35tkm
Ilmeisesti olen ollut hyvä onninen Opel autoilija kun olen noilta sähkövioilta välttynyt.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2004-01-24 13:47 ]</font>
Omistamani Opelit :
-Astra Gsi vm-95 ajoin noin 60tkm
-Vectra V6 sport vm-99 ajoin noin 55tkm
-nykyinen autoni Astra Coupe bertone turbo vm-02 ajettu tällä hetkellä noin 35tkm
Ilmeisesti olen ollut hyvä onninen Opel autoilija kun olen noilta sähkövioilta välttynyt.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2004-01-24 13:47 ]</font>