Auto haettiin viime viikolla takaisin ajoon ja eilen oli tarkoitus mennä autoa pesemään, mutta kaverit sitten alkoi ihmettelemään autoa, että pitäskö tähän asennella noita sun osia jo?
Hetken päästä oli ilmastoinnin kamat irrotettu. Kenno oli paskana, mutta muut osat ihan toimivia (eli esim ilmastoinnin kompura astraan löytys varastosta)
Putkia ja muita poistaessa päätettiin, että vaihdetaan samalla vasemman puoleinen moottorintuki.

Rupee olemaan Astrassakin konehuoneessa tilaa
Vanha moottorintuki oli jo kumista revennyt ja heilu kädellä vitkuttamalla useita senttejä (toisin kuin uusi)
Uusi tosin on senverran isompi, että ilmanputsarin pohjasta joutui leikkaamaan puolet pois.
Samaan aikaan G.T.S päätti asentaa Mtechin vaihdevälinlyhentimen paikoilleen. Oonhan niissä jo kuvienkin perusteella eroa.
Samaan aikaa kun noi toverit asenteli mun autoa, minä sovittelin uutta Airtec:n cooleria. Pakko sanoa, että on kyllä laadukas laitos. Pakkaus, ohjeet jne. on esimerkilliset. Mutta eihän me sitä vielä kiinni saatu, kun mulla ei ole samanlaista map -anturiputkea kuin OPC mallissa on.