Omega B1 Osien hinnta

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Pahkuri
'Kadett'
'Kadett'

Omega B1 Osien hinnta

Viesti Kirjoittaja Pahkuri »

Morjesta.
Tuli tossa hommattua kolaroitu omega b1 2.5 v6 automaatti -98
Itselle on tulossa käyttöön moottori ilman vaihteistoa ja lähes kaikki muu menee myyntiin.
Osaisiko joku sanoa jotain järkeviä hintoja esim. mustalle nahkasisustalle (penkit+ovipahvit), konepellille, takaluukulle, puskureille, moottorin apulaitteille ja vaihteistolle sekä perälle yms?
Jostain tosi vanhoista ilmotuksista oon katsellut hintoja mutta on näyttänyt aika rajuilta nuo hinnat ja itse en lähde pyytämään mitään kiskuri hintoja sitten kun alan purkamaan ja myymään osia vaan sellaisia hintoja millä tavarasta pääsee eroon ja molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Omega B1 Osien hinnta

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

On jo sellanen malli ettei osat tee kauppaansa hyvin enää. Omat sedanin takapuskurin, takavalot ja takaluukun myin muistaakseni yhteishinnalla 50€ ja se tuntu olevan maksimi mitä niistä sai. Farkun osia vielä jemmas, takapuskuri oli kauan kympillä myynnis ja kun ei kelvanu löin paloiksi. Täydelliset sivuhelmat myin kympillä ja seki lli tuskainen taival saada ne kaupan, enää ei b-omegaa mulle tule purkuun ku osia jää vaivoiksi sit vaikka harrastaa hyväntekeväisyyttäki. Myy sillä hinnalla mikä ittelle tuntuu hyvältä ja jos ei kelpaa pistä kopan mukana paaliin.

Jos sulla siinä on ohjaussimpukka ehjä ni pura se talteen. Niitä joillaki vuotaa ni saattaa muutamalla kympillä tehdä kauppansa.
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Re: Omega B1 Osien hinnta

Viesti Kirjoittaja ?! »

Joo,itsekkin menin n.vuosi sitten purkamaan B1 V6 Omegan....täysin turhaa vaivan näköä,varsinkin jos haluaa romuista eroon melko nopeasti.jtn.300e taisin saada koko auton osista (moottori+laatikko+lukkoperä lähinnä kelpas)

Tietysti jos on aikaa ja tiloja noita romuja säilytellä saa varmaankin paremman hinnan,mutta jos siitä autosta joutuu jtn.maksamaankin(kuten itse menin tekemään) on vaivan palkka todella huono.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Vastaa Viestiin