Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Eilisessä Rakas sinusta on tullut pullukka jaksossa, Musta Astra j.
Samoiten eilen poliisit sarjassa, Zafira tourer taksina.
Samoiten eilen poliisit sarjassa, Zafira tourer taksina.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
Tepi
- 'Diplomat'

- Viestit: 1262
- Liittynyt: 04 Elo 2005, 18:08
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
En tiedä oliko jo, mutta KIA mainoksessa on b1 omega..
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
-
marqus
- 'Diplomat'

- Viestit: 3383
- Liittynyt: 13 Touko 2004, 03:00
- Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Ja vielä poliisiautona.Tepi kirjoitti:En tiedä oliko jo, mutta KIA mainoksessa on b1 omega..
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-
barbou
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 3624
- Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Savikoski City
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Musiikkivideothan ovat tavallaan lyhytelokuvia joten:
Flannelmouth: Forgotten Tapes -videolla Commodore A (Ainakin olin Commoksi hänet katsovinani äkkiseltään)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W1cWS93Y5Kg[/youtube]
Flannelmouth: Forgotten Tapes -videolla Commodore A (Ainakin olin Commoksi hänet katsovinani äkkiseltään)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W1cWS93Y5Kg[/youtube]
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
-
Tepi
- 'Diplomat'

- Viestit: 1262
- Liittynyt: 04 Elo 2005, 18:08
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Viikossa aikuiseksi-elokuvassa Minttu Mustakallio ajelee c-vectralla
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 15937
- Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Kerron sinulle kaiken-elokuvassa vilahti parkkihallissa taustalla oranssi Ascona B 400-levikkeillä. Autosta on tainnut olla täällä foorumillakin juttua joskus.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
janne___
- OCF Member 2017
- Viestit: 2634
- Liittynyt: 09 Kesä 2013, 10:51
- Paikkakunta: Kangasala/Tampere
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
A Omega Robassa 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Esa ja Vesa leffassa, punainen Ascona c cc.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
AntZa_89
- 'Admiral'

- Viestit: 161
- Liittynyt: 02 Elo 2009, 18:04
- Paikkakunta: Askola
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
21 tapaa pilata avioliitto
Opel Tigra B ja Omega B1
Opel Tigra B ja Omega B1
-
marqus
- 'Diplomat'

- Viestit: 3383
- Liittynyt: 13 Touko 2004, 03:00
- Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Ja avo Astra HAntZa_89 kirjoitti:21 tapaa pilata avioliitto
Opel Tigra B ja Omega B1
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-
barbou
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 3624
- Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Savikoski City
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Subilta tuleva 'Ruotsin surkeimmat kuskit'... Sydämeen sattuu kun
:eita kiusataan...

Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
-
AntZa_89
- 'Admiral'

- Viestit: 161
- Liittynyt: 02 Elo 2009, 18:04
- Paikkakunta: Askola
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Suomen surkeimmassa kuskissa oli j astra
-
AntZa_89
- 'Admiral'

- Viestit: 161
- Liittynyt: 02 Elo 2009, 18:04
- Paikkakunta: Askola
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
Suomenhuutokauppakeisarissa oli 5ov H Astra
-
ascona_c
- 'Diplomat'

- Viestit: 9690
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
DNA:n mainoksessa rivissä D-Corsa ja Mokka. Tosin maskin merkit muokattu piiloon..
Postin pakettiautomaatin mainoksessa musta Insignia.
Postin pakettiautomaatin mainoksessa musta Insignia.
-
ascona_c
- 'Diplomat'

- Viestit: 9690
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00
Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa
TV1 uutisissa juttua onnettomuustutkintakeskuksen harjoittelusta. Harjoitteluautona valkoinen F-Astra farkku, jonka päälle oli jyrännyt pieni lentokone..