Omega b ohjauksen keskitankojen eroista
Omega b ohjauksen keskitankojen eroista
Varaosaliikkeet myy noita keskitankoja joissa usein maininta ei sport varustelutasoon. Onko tuossa sportissa eri kohdassa raidetangon kiinnitykset vai mitä eroa niillä on? Eikös sportissa ole tehtaan madallus?
Re: Omega b ohjauksen keskitankojen eroista
En tiedä eroista,mutta sitä sport alustaa kysyy aina kulmiensäätökonekkin.Pitäisi varmaankin joskus vertailla mitä eroa on ohjearvoissa,jos mitään.
Joskus olen tuommosen SPORT mallisen Omegan omistanutkin,mutta mitään eroa alustassa en huomannut "vakioon".
Joskus olen tuommosen SPORT mallisen Omegan omistanutkin,mutta mitään eroa alustassa en huomannut "vakioon".
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Joskus katsoin sportin ohjearvot ja taisi olla eroa vaan takapään camperissa johtuen madalluksesta.
Näköjään olin joskus kysellytkin tuota samaa asiaa ja tutkinnan tuloksena löytyi tollanen osote josta selviää osanumerot yms.
Taida vaan mistään saada järkevään rahaan tuollaista tankoa.
Näköjään olin joskus kysellytkin tuota samaa asiaa ja tutkinnan tuloksena löytyi tollanen osote josta selviää osanumerot yms.
Taida vaan mistään saada järkevään rahaan tuollaista tankoa.
tota eroa mäkin olen ihmetellyt mut en siitä liiemmin välittänyt.. jotenkin se tohon madallukseen liittyy mut en kyl käsitä että miten kun ei se sportti ole kun sen 25mm matalampi.. ei sieltä nyt ainakaa säädöt kesken lopu
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Liittyy todennäköisesti raidetangon asentoon joka muuttuu kun madalletaan. Geometria muuttuu joustossa kun auto on matalempi. Vakionahan raidetankojen ulommat päät on alempana kuin sisäpäät. Mulla ne on aikalailla suorassa. Alusta toimii mun käsityksen mukaan juuri päinvastoin miten se on suunniteltu. Eli kun keula joustaa niin raidetankojen ulkopäät osoittaakin ylöspäin eli haritus lisääntyy. Vakiona siis auraus lisääntyy esim. jarrutuksissa.
Jollain jos olisi nuo kummatkin tangot niin voisi vertailla onko mitään eroa.
Jollain jos olisi nuo kummatkin tangot niin voisi vertailla onko mitään eroa.