Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Mites sitä nyky maailmassa voi tietää onko just sillon pakkasta vai lauhaa. Eiks nyt pitäs olla jo vähintään metri lunta, mut ei vaan oo.
Ilman muuta tapahtuma pystyyn jos jäärata on mahdollista. Mukana ollaan, jos on vapaata. Voihan sitä käydä sit vaikka Kievarissa tai jossain muualla juomassa kupposen kuumaa, jos paleltaa. Siit päivästä vaan et eikös tää Sutii jäärata päivä oo 14-15.2? Onkos sinne menossa ketään täältä pohjosesta päin? Jos on, niin kannattaako järjestää miittiä samalle päivälle.
Ilman muuta tapahtuma pystyyn jos jäärata on mahdollista. Mukana ollaan, jos on vapaata. Voihan sitä käydä sit vaikka Kievarissa tai jossain muualla juomassa kupposen kuumaa, jos paleltaa. Siit päivästä vaan et eikös tää Sutii jäärata päivä oo 14-15.2? Onkos sinne menossa ketään täältä pohjosesta päin? Jos on, niin kannattaako järjestää miittiä samalle päivälle.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
pistetään viikolla eteenpäin...
tosiaan onko tietoa saada ouluun mitnt rataa auki sillon???
tänne meille päin vois saada (itse auraa)
mutta onko jengillä varaa/uskallusta lähtä ajaan 70km pohjoseen päin...???
tietenkin saatettas saada kemistäkin jengiä jopa liikkeelle hyvällä tuurilla...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Mä en ainakaan pääse silloin (21.2), ku olen kelkka safarilla pohjosessa.On 2004-01-22 16:30, veksu wrote:
pistetään viikolla eteenpäin...
Tuskin Madi kerkee/haluaa saamaan autoaan valmiiksi, ku sehän joutuis itte auraan radan sit autollaan.
Jos ajankohdaksi tulee joku muu, niin mukana ollaan ja toi kilometri määrä ei mua pelota yhtään.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.