Jos työssä tai työpaikassa on jotain vikaa niin se on toinen juttu, mutta jos töihin ei lähdetä vaan sen takia kun ei hotsita niin mitäpä muuta se on kuin loisimista? Ei työn ole tarkoitus viihdyttää vaan elättää ja kyllä normaali ihminen jaksaa tehdä semmoistakin työtä mikä ei ihan täysillä kiinnostakaan. Ei sosiaaliturvaa ole keksitty sen takia ettei tarvitsisi tehdä tylsää työtä.tuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Mä ainakin toivon että kokki aloittaa lokistiikka uransa jollain postiautolla 
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
niinhän tuossa vähän mainitsin, että jos on tarjolla työtä mikä ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN tai jos on jo sellasessa työssä missä vituttaa suunnilleen kaikki niin mikäs se pakko sellasta on hyväksyä? Enkä myöskään tarkottanu, että pitää työttömänä lorvimista jatkaa/aloittaa vaan ainahan voi yrittää ettiä muita hommia... yleensä sitä paskaakin hommaa jaksaa edes sen aikaa, että löytyy joku mielenkiintosempi ettei tarvitse välillä työttömäksi ruveta...Tuomas kirjoitti:Jos työssä tai työpaikassa on jotain vikaa niin se on toinen juttu, mutta jos töihin ei lähdetä vaan sen takia kun ei hotsita niin mitäpä muuta se on kuin loisimista? Ei työn ole tarkoitus viihdyttää vaan elättää ja kyllä normaali ihminen jaksaa tehdä semmoistakin työtä mikä ei ihan täysillä kiinnostakaan. Ei sosiaaliturvaa ole keksitty sen takia ettei tarvitsisi tehdä tylsää työtä.tuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Mä en töihin viihtymään mene, menen sinne työnjohdon alaisuuteen ja saan siitä haittakorvauksen menetetystä vapaa ajastatuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
Niinhän sanoit, mutta kun puhe on kokista joka sanoi ettei tee työtä joka ei kiinnosta, korostamatta mitenkään erityisesti että pitää olla harvinaisen paska duuni ettei se kiinnostaisi. Siis jos ei ole kivaa niin ei tehdä töitä.tuikki kirjoitti:niinhän tuossa vähän mainitsin, että jos on tarjolla työtä mikä ei kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN tai jos on jo sellasessa työssä missä vituttaa suunnilleen kaikki niin mikäs se pakko sellasta on hyväksyä? Enkä myöskään tarkottanu, että pitää työttömänä lorvimista jatkaa/aloittaa vaan ainahan voi yrittää ettiä muita hommia... yleensä sitä paskaakin hommaa jaksaa edes sen aikaa, että löytyy joku mielenkiintosempi ettei tarvitse välillä työttömäksi ruveta...
Elämä ei ole kivaa eikä se ole yhteiskunnan tehtävä huolehtia siitä että kermaperseillä on kivaa. Kyllä se lähtökohtaisesti on itsestä kiinni.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mitenhän tehdään vapaamuotoinen hakemus? Tuonne Vianorille koitan ''Kesätöihin'' mutta siis mitä.... Laitoin jo kertaalleen viestiä ja vastattiin vain että ''Laita vapaamuotoinen hakemus ja CEV tulemaan jos kiinnostaa!''
Erehdyin tämänjälkeen kysymään että mihinhän tämä pitäisi sitten jättää, niin tuohon samaan spostiosotteeseen. Selvästi en jotakin juttua tässä paskassa nyt hiffannut mutta tuota...
Erehdyin tämänjälkeen kysymään että mihinhän tämä pitäisi sitten jättää, niin tuohon samaan spostiosotteeseen. Selvästi en jotakin juttua tässä paskassa nyt hiffannut mutta tuota...
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
tuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
Tässähän se syy onkin
Esität mielenkiintosi työtä kohtaan ja laadit itsestä cv:n. Lähetät spostiin.
Tuomas kirjoitti:Jos työssä tai työpaikassa on jotain vikaa niin se on toinen juttu, mutta jos töihin ei lähdetä vaan sen takia kun ei hotsita niin mitäpä muuta se on kuin loisimista? Ei työn ole tarkoitus viihdyttää vaan elättää ja kyllä normaali ihminen jaksaa tehdä semmoistakin työtä mikä ei ihan täysillä kiinnostakaan. Ei sosiaaliturvaa ole keksitty sen takia ettei tarvitsisi tehdä tylsää työtä.tuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
Täysin samaa mieltä. Palkan takia mää töitä teen. Ei mua kiinnosta mitä se on!.
Woody kirjoitti:Mä en töihin viihtymään mene, menen sinne työnjohdon alaisuuteen ja saan siitä haittakorvauksen menetetystä vapaa ajastatuikki kirjoitti:kyllähän se totuus vain on, että kukaan ei kauaa tee sellata työtä missä ei viihdy yhtään... ei se pelkkä palkka helpota jos duuni tai työkaverit on ihan paskoja.
Juuri näin!. Ennemmin vaikka se paskaduuni kun lusmuilla velkasena!.
temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit
Kohta sieltä tulee vielä vastaus että kouluunhan en enää mee!.
maksda kirjoitti:temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Tuokin on valinta kysymys. Mää en koti kylältä lähe kulumallakaan ja täällä ei hirveesti vaihtoehtoja tuon työn suhteen oletemetsy kirjoitti:maksda kirjoitti:temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit
Kohta sieltä tulee vielä vastaus että kouluunhan en enää mee!.Jännä asia tuo töissä viihtyminen, itse ainakin valitsin alani sen mukaan mikä kiinnostaa/tuntuu mukavalta eikä ole kertaakaan ollut sellasta oloa että vittu mitä paskaa kun olen ratin taakse istunut koulun ajoissa tai töissä. Poikkeus toki vahvistaa säännön siinä kohtaa kun näkee että juitsari soittaa..
maksda kirjoitti:temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit
Kyllähän mä kouluun menen mutta Logistiikka ainoa ala