Aja kovaa ja käytä vasemman jalan jarrutusta. Tarpeeks vaa lapaa laitteille ja vasuria, ni takalevytkin puhistuu.rjm123 kirjoitti:Miten pitkän matkan uskaltaa ajaa autolla käsijarru päällä? Omassa työmatka-autossa nuo takajarrulevyt muistuttaa lähinnä hapankorppua värin ja pinnankarheuden puolesta. Edellinen omistaja kun sattu oleen rauhallinen eläkeläinen. Tarkoituksena saada niitä kuluun sopivasti. jarrut siis toimivat(fiksattu). Ja käsijarru siis ottaa levyyn, ei ole rumpua.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
JEEEEEEEEEEEEE!
Jumankauta, Keme! Tota en ees tullu ajatelleeks! Toi käpäritemppuilu kyllä menee kuivalla pinnalla, mutta toi mainitsemasi tyyli on turvallinen ja tehokas. En edes ajatellu tota jarrurustekniikkaa, vaikka joskus tartti "käpäriä" heitellä saab 90:llä. Thänks!
Mistä johtuu ettei rasvapaloa saa sammuttaa vedellä? Siis tiedän kyllä mitä siinä käy, mutta mistä tämä reaktio johtuu?
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
Vesi saa sen rasvan roiskumaan pieninä pisaroina. Pisaroitunut rasva palaa nopeammin.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Pitääkös muuten paikkansa ettei ajokorttia anneta takisin Perjantaina? Kun loppuu ajokielto 13pv ja sehän on tottakai perjantai ja joku sanoi että saa sitten takasin vasta maanantaina, niin odotanko tosissaan saatana viikonlopunyli että saan korttini hakea takaisin? Toki eihän sitä kortilla ajeta..
Mun käsittääkseni pitäs saada kortti sinä päivänä takas kun se on merkitty saatavaksi. Tosin varmuuden saa ku rimpauttaa sinne nimismiehen kansliaan. Ei ajeta kortilla ei eli kannattaa nyt täs loppumetreillä tyriä homma ja ajella ilman korttia 
Niinhän se juu siirtyy, mutta ajokielto loppuu 13pv, jos ajan sen jälkeen ja kortti vielä poliisin hallussa niin silloin se tuskin siirtyy, luulisin, koska en ajokiellossa enään ole. Ainahan niille voi sanoa että jäi kortti kotia 
Jos sulla siis on viimeinen ajokieltopäivä pe 13.3., niin sä saat korttis takas vasta la 14.3. Jos kanslia ei ole vkloppuna auki, niin sitten saat korttis vasta ma 16.3.kokki46 kirjoitti:Niinhän se juu siirtyy, mutta ajokielto loppuu 13pv, jos ajan sen jälkeen ja kortti vielä poliisin hallussa niin silloin se tuskin siirtyy, luulisin, koska en ajokiellossa enään ole. Ainahan niille voi sanoa että jäi kortti kotia
Ellet sitten mene ennakkoon sinne kansliaan sopimaan, että jos jättäisivät sen kortin siihen poliisin päivystysluukulle. Jos sitten lauantaina kävisit sen kuittaamassa pois.
Ja jos sä meet sinne sitä korttia hakemaan autolla ja joudut esim. puhallusratsiaan, niin se on ihan turha sanoa, et kortti jäi himaan. Sakot tulee silti.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Just niinku Timonen sano.
Ajokieltoon määrätyn ajo-oikeus alkaa uudelleen vasta, kun asianomaiselle luovutetaan poliisimiehen haltuun ottama ajokortti (TLL 64 § 2 mom.)
Eli jos ajokiellon viimeinen voimassaolopvm on 13. päivä perjantaina niin silloin sitä ei saa. Ajo-oikeus palautuu vasta kun pääsee ja on mahdollista kortti käydä hakemassa.
Täällä Jyväskylässä sitä ei ainakaan saa kuin lupapalvelun olessa avoinna eli ma-pe.
Ajokieltoon määrätyn ajo-oikeus alkaa uudelleen vasta, kun asianomaiselle luovutetaan poliisimiehen haltuun ottama ajokortti (TLL 64 § 2 mom.)
Eli jos ajokiellon viimeinen voimassaolopvm on 13. päivä perjantaina niin silloin sitä ei saa. Ajo-oikeus palautuu vasta kun pääsee ja on mahdollista kortti käydä hakemassa.
Täällä Jyväskylässä sitä ei ainakaan saa kuin lupapalvelun olessa avoinna eli ma-pe.
Eli sitäkö ei voi viikolla käydä kysymässä ja pyytämässä, että siirtäisivät sen ajokortin poliisin päivystysluukulle lauantaista noutoa varten? Perustelee esim. jollain sukulaisten luona käymisellä tjsp.Juheksi kirjoitti:Just niinku Timonen sano.
Silleen mä olen itse ainakin yhden kerran toiminut.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Sama se täällä Jkl:ssä nykyään kun päivystystä ei ole kuin ma-pe 9-15... Muina aikona vastataan päivystysnumeroon kun työtehtäviltä keritään.Timonen kirjoitti:Eli sitäkö ei voi viikolla käydä kysymässä ja pyytämässä, että siirtäisivät sen ajokortin poliisin päivystysluukulle lauantaista noutoa varten? Perustelee esim. jollain sukulaisten luona käymisellä tjsp.Juheksi kirjoitti:Just niinku Timonen sano.
Ei oo totta, tuon kokosessa kaupungissa??? Mun mielestä tuossa Riksun kyttiksellä istuu joku ukko aina siinä luukun takana ottamassa vastaan ilmoituksia.Juheksi kirjoitti:Sama se täällä Jkl:ssä nykyään kun päivystystä ei ole kuin ma-pe 9-15... Muina aikona vastataan päivystysnumeroon kun työtehtäviltä keritään.Timonen kirjoitti:Eli sitäkö ei voi viikolla käydä kysymässä ja pyytämässä, että siirtäisivät sen ajokortin poliisin päivystysluukulle lauantaista noutoa varten? Perustelee esim. jollain sukulaisten luona käymisellä tjsp.Juheksi kirjoitti:Just niinku Timonen sano.
135000as. vrt. 30000as.
Timonen kirjoitti:Ei oo totta, tuon kokosessa kaupungissa??? Mun mielestä tuossa Riksun kyttiksellä istuu joku ukko aina siinä luukun takana ottamassa vastaan ilmoituksia.Juheksi kirjoitti:Sama se täällä Jkl:ssä nykyään kun päivystystä ei ole kuin ma-pe 9-15... Muina aikona vastataan päivystysnumeroon kun työtehtäviltä keritään.Timonen kirjoitti:Eli sitäkö ei voi viikolla käydä kysymässä ja pyytämässä, että siirtäisivät sen ajokortin poliisin päivystysluukulle lauantaista noutoa varten? Perustelee esim. jollain sukulaisten luona käymisellä tjsp.Juheksi kirjoitti:Just niinku Timonen sano.
135000as. vrt. 30000as.
Katoppa Poliisin sivuilta aukioloaikoja mitä ne on nykyään...
Ja kiinnitti huomion myös tuo Poliisit -sarjassa "Et jos on tarvetta niin tehkää rikosilmoitus netissä tai käykää maanantaina se tekemässä asemalla..." Ei niitä päivystyksiä enää ole.
Joo, maanantaina sen kortin vasta saa, niinkuin edellä mainittu. Mä en kyllä ymmärrä miksi se enää edes annetaan kun on hölmöillyt eka vaiheen aikaan.
Ehkä siinä toivossa, että siitä pöljäilystä on otettu opikseen.Woody kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä miksi se enää edes annetaan kun on hölmöillyt eka vaiheen aikaan.
Jotkut sentään oppivat kerrasta. Toiset ei useammastakaan...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri