Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Jos kerran kundit lähti linnaan niin luulis riittävän - - - - TOSIN minua ei juurikaan harmittaisi vaikka kyseisten herrojen tekotiedot menis myös kyseisen rangaistuslaitoksen muille asukkaille tiedoksi.....
Tällaisten tapausten takia en kannata kuolemanrangaistusta, liian helpolla pääsisivät!
Tällaisten tapausten takia en kannata kuolemanrangaistusta, liian helpolla pääsisivät!
ahkio kirjoitti:Jos kerran kundit lähti linnaan niin luulis riittävän - - - - TOSIN minua ei juurikaan harmittaisi vaikka kyseisten herrojen tekotiedot menis myös kyseisen rangaistuslaitoksen muille asukkaille tiedoksi.....
Kyllä se syy miksi ollaan istumaan lähetty niin selviää siellä kiven sisässä yllättävänkin helposti.
E: Niin siis niille muillekkin istuville
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
Miten näitä naisia oikeesti käytetään?. Saatana sentään!. 
Tää malli oli jo sen verran iäkkäämpi, että ohjekirja hävinny matkanvarrella. Ja joo kyllä palautin sen aamulla ja tuli jo "tyokomennus" ens viikonlopullekkinRookeri kirjoitti:Ei tullu käyttöohjekirjaa mukana? Palauta se![]()
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jos olet käynyt koron kortin vanhan säännön aikaan niin entinen kakkosvaihe pitäis riittää, mut jos nykysäännön aikaan kun molemmat pitää käydä, 2 ja 3 vaihe. Minä sain kun laitokselta kortin sain takaisin 8vko jäähyn jälkeen niin sellaisen paperin mukana missä luki, että pitää käydä kakkosvaihe uusiksi. Kun haet kortin niin viimeistään samalla kannattaa asiasta kysyä.kokki46 kirjoitti:Nykyäänhän kortti on 3 vaiheinen, itsellä vasta 1 vaiheinen. Muttakun ei käräjän päätöksessä lukenut että pitää kirjalliset tai inssi suorittaa uudestaan, niin olen ihan äimän käkenä että mitä ihmettä nyt sitten.
Elämän huippuhetkiä. Anna palaa Fränk, tie on jo avattu!maksda kirjoitti:Tää malli oli jo sen verran iäkkäämpi, että ohjekirja hävinny matkanvarrella. Ja joo kyllä palautin sen aamulla ja tuli jo "tyokomennus" ens viikonlopullekkinRookeri kirjoitti:Ei tullu käyttöohjekirjaa mukana? Palauta se![]()
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Juu, soittelinkin tuossa jo toissapäivänä Poliisilaitokselle ja pittäähän se suorittaa uudestaan. 60€ poliisin lupahakemukseen (On muuten A4 kallis paperi) sitten 38€ kirjalliset ja 58€ inssi (Jos oikein muistan). Täti korotti puhelimessa että omalla autossa ei saa inssiin ajaa|vectraman| kirjoitti:Jos olet käynyt koron kortin vanhan säännön aikaan niin entinen kakkosvaihe pitäis riittää, mut jos nykysäännön aikaan kun molemmat pitää käydä, 2 ja 3 vaihe. Minä sain kun laitokselta kortin sain takaisin 8vko jäähyn jälkeen niin sellaisen paperin mukana missä luki, että pitää käydä kakkosvaihe uusiksi. Kun haet kortin niin viimeistään samalla kannattaa asiasta kysyä.kokki46 kirjoitti:Nykyäänhän kortti on 3 vaiheinen, itsellä vasta 1 vaiheinen. Muttakun ei käräjän päätöksessä lukenut että pitää kirjalliset tai inssi suorittaa uudestaan, niin olen ihan äimän käkenä että mitä ihmettä nyt sitten.
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
niin kannattaa kaahata 
Joo, hirveellä kahvalla vielä siihen konttorin pihaan!jerrij kirjoitti:niin kannattaa kaahata
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Timonen kirjoitti:Joo, hirveellä kahvalla vielä siihen konttorin pihaan!jerrij kirjoitti:niin kannattaa kaahata![]()
- Paska Omena
- OCF Member

Inssiin, ei inssiäRookeri kirjoitti:Saatko sä sit kaveris autossa ajaa inssiä?kokki46 kirjoitti:Täti korotti puhelimessa että omalla autossa ei saa inssiin ajaa
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Jos uusi turbo maksaa 500€, kannattaako vanha huoltaa, tai huolletaanko niitä edes?
riippuu paljonko huolto kustantaa ?
ja oon joskus kuullu jostain etttä kyllä niitä on ssaatettu huoltaa jossain elämänvaiheessa...
ja oon joskus kuullu jostain etttä kyllä niitä on ssaatettu huoltaa jossain elämänvaiheessa...
No en mä tiedäRizla^^ kirjoitti:riippuu paljonko huolto kustantaa ?![]()
Tuo 500€ on siinä rajoilla et jos täyden huollon tekee ja jotain joutuu uusimaan ja työstämään ni taitaa mennä huoltoon melkein sama raha, eli taitaa olla +-0 että ostaako suosista uuden.