Jarrukilvet eivät ole pakolliset,mutta molemmilla puolilla pitää olla samanlainen ratkaisu.Eli jos vain toisella puolella on kilpi tulee leimalla sanomista,jos molemmat puuttuu kokonaan eli ei ole mitään ruosteisia rämmäleitä jäljellä ei tule sanomista.
Kylläpä on joutuisasti lahonnut tuo osa tuohon kuntoon Taitaa olla jotain 0.2 millistä peltiä? Monissa 10v vanhemmissakin autoissa olen nähnyt vielä suht eheät kilvet paikoillaan.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Jepjep. Samanikäistä 180tkm ajetusta Astrasta vaihettu molemmin puolin. Eka tippu kesällä 2013 ja toinen viime kesänä. Helppo homma vaihtaa kunhan jaksaa liuotella osia tarpeeksi pitkään. Ite otin siis koko navan irralleen ja annoin rauhassa muhia, et sai osat erilleen.
Niin semmonen vielä et jarrusatulat tais olla E18 torx pulteilla, jos oikein muistan. Itse napa sitten tavallisilla muttereilla.
Niin ja ei nuo jarrukilvet oo marmorillakaan tuon kalliimmat. Ja ainakin täälläpäin pitäisi Joupilta saada jo se -30% osista 2005 vuosimalliin. En oo vielä tälle vuotta testannu, mut loppu vuodesta kysyin ja pitäis saada.
Wesku79 kirjoitti:Kylläpä on joutuisasti lahonnut tuo osa tuohon kuntoon Taitaa olla jotain 0.2 millistä peltiä? Monissa 10v vanhemmissakin autoissa olen nähnyt vielä suht eheät kilvet paikoillaan.
Nyt muuten hoksasin että kyseessä on H astra! On kyllä tosiaanki melko lahonnu kilpi kun 30 vuotta vanhoissa ruostesuojaamattomissa romuissa näkee harvon noin lahoja kilpiä.
Kuhan ei ois joku kaivoksen entinen auto tai sitte ajellaan suolateillä koko ajan.
Mulla meni hylkyyn noitten takia. Jälkinäyttöön revin kaikki pois ja katsuri meinas taas hylätä. Sanoin sille että käy tutkimassa kirjojaan tarkemmin, no 10min päästä tuli takas ja pisti leiman lappuun. Ei toivottanut hyvää matkaa.