Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Hammasharjat ihmetyttää. Muistan jo lapsuudesta mainokset jotka ketoi että ne poistaa plakkia 50-100% tehokkaammin kuin normaalit hammasharjat. Noita mainoksia on nyt katellu oman muistin mukaan varmaan sen 25 vuotta jo (viimeisin tänään jossa mainostettiin 100% parempaa puhdistustehoa). Mitenköhän surkeilla harjoilla sitä aikoinaan on hangattu hampaita jos nyt tässä vuosikymmenien saatossa niiten puhdistusteho on kasvanut varmaankin tuhansia prosentteja?
Vai mikä se verrokki hammasharja on johon tuloksia aina verrataan? Saisko kaupasta semmosen "normaalin" hammasharjan joihin noita tuloksia aina verrataan?
Vai mikä se verrokki hammasharja on johon tuloksia aina verrataan? Saisko kaupasta semmosen "normaalin" hammasharjan joihin noita tuloksia aina verrataan?
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Nää ei ollu kyllä tyhmiä kysymymyksiäkaakana kirjoitti:Hammasharjat ihmetyttää. Muistan jo lapsuudesta mainokset jotka ketoi että ne poistaa plakkia 50-100% tehokkaammin kuin normaalit hammasharjat. Noita mainoksia on nyt katellu oman muistin mukaan varmaan sen 25 vuotta jo (viimeisin tänään jossa mainostettiin 100% parempaa puhdistustehoa). Mitenköhän surkeilla harjoilla sitä aikoinaan on hangattu hampaita jos nyt tässä vuosikymmenien saatossa niiten puhdistusteho on kasvanut varmaankin tuhansia prosentteja?
Samoin ku jesse on ollu jo kymmeniä vuosia tulos mut ei oo vielä näkyny. Ennen näky lyhtypylväis usein lappuja missä luki "jeesus tulee pian". Ihme valehtelijoita nuo uskovaiset 
Mulla oli penskana ladan takalasissa tuommonen lappu(jossa luki kylläkin että "jeesus tulee!") ja sitten siinä alla vielä teipillä teksti "ja pieksee" .jarkkis kirjoitti:Samoin ku jesse on ollu jo kymmeniä vuosia tulos mut ei oo vielä näkyny. Ennen näky lyhtypylväis usein lappuja missä luki "jeesus tulee pian". Ihme valehtelijoita nuo uskovaiset
Kaverini uskovainen äiti meinasi saada joskus mun lapsuudessa slaagin kun joku oli liimannut tolppaan tekstin "Jeesus tulee, syljetkö vai nieletkö?" 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Huumorintajuton mamma 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tämmöstä olisi:
Mulla on tuo katsastamaton astra poistettu liikennekäytöstä, eli on seisonnassa, ja olen sitä nyt viikonloppuna myymässä.
Tarvitseeko minun tehdä tuolle autolle liikennekäyttöön otto nyt ennen tuota myyntihetkeä, vai tuleeko se ostajan huolehdittavaksi samalla kun hän sitten aikanaan (7 päivän kuluessa) menee tekemään tuon omistajanvaihdoksen konttorille ?
Tuon liikennekäyttöönotonhan tekisin netissä, päivittyykö se tietojärjestelmään reaaliajassa ?
Tietysti täytetään kaupantekohetkellä ja todistajien läsnäollessa tuo rekisteriotteen 2. osa eli ilmoitusosa sekä luovutuskirja, jolla voin sitten itse käydä todentamassa omistajan vaihdoksen jos ostaja ei sitä tee.
Rekisteriotteessa, minkä trafi minulle postissa lähetti sen jälkeen kun olin tehnyt liikennekäytöstä poiston, lukee: "ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä" sekä "käyttökielto, määräaikaiskatsastus suorittamatta" Vaikuttaako tämä jotenkin kaupoihin ? MuroBBS :ssä oli aiheesta jotain juttua aiheeseen liittyen.
Kiitos auttavista ja asiallisista kommenteista !
Mulla on tuo katsastamaton astra poistettu liikennekäytöstä, eli on seisonnassa, ja olen sitä nyt viikonloppuna myymässä.
Tarvitseeko minun tehdä tuolle autolle liikennekäyttöön otto nyt ennen tuota myyntihetkeä, vai tuleeko se ostajan huolehdittavaksi samalla kun hän sitten aikanaan (7 päivän kuluessa) menee tekemään tuon omistajanvaihdoksen konttorille ?
Tuon liikennekäyttöönotonhan tekisin netissä, päivittyykö se tietojärjestelmään reaaliajassa ?
Tietysti täytetään kaupantekohetkellä ja todistajien läsnäollessa tuo rekisteriotteen 2. osa eli ilmoitusosa sekä luovutuskirja, jolla voin sitten itse käydä todentamassa omistajan vaihdoksen jos ostaja ei sitä tee.
Rekisteriotteessa, minkä trafi minulle postissa lähetti sen jälkeen kun olin tehnyt liikennekäytöstä poiston, lukee: "ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä" sekä "käyttökielto, määräaikaiskatsastus suorittamatta" Vaikuttaako tämä jotenkin kaupoihin ? MuroBBS :ssä oli aiheesta jotain juttua aiheeseen liittyen.
Kiitos auttavista ja asiallisista kommenteista !
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
Sun pitää ottaa se liikennekäyttoon jos sen meinaa ajamalla ostaja viedä
Ja odottaa että tulee uudet otteet muuten menee ylimääräistä konttorilla kun tekee omistajanvaihdon.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Ei vie ajamalla, trailerin päällä.
Eli mulle tulee uudet laput kotiin mitkä sitten lähetän postissa uudelle omistajalle ? Nyt en taida ihan ymmärtää
Eli mulle tulee uudet laput kotiin mitkä sitten lähetän postissa uudelle omistajalle ? Nyt en taida ihan ymmärtää
Vectra C 1.8 -08
Voit myydä sen sillä poistossa olevalla otteellakin, kun ei kerran ajeta. Menee vaan sen ostajan piikkiin se liikennekäyttöönotto.Terracid kirjoitti:Ei vie ajamalla, trailerin päällä.
Tuohan kannattaa ottaa käyttöön siinä vaiheessa kun käyttää leimalla
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
DEAD kirjoitti:Tuohan kannattaa ottaa käyttöön siinä vaiheessa kun käyttää leimalla
Niin kannattaa jostain luin että auto pysyisi käytöstä poistettuna vaikka sen myynkin, mutta tuleeko siitä jotakin seuraamuksia myyjälle (minulle), jos ostaja tekee tuon käyttöönoton ja leimaamisen vaikkapa 2 kuukauden päästä ? Sehän pitää käydä rekisteröimässä kuitenkin 7. päivän kuluessa.
Vectra C 1.8 -08
Tee erillinen luovutustodistus itelles niin voit tehdä myynti ilmoituksen jos ei ota nimiinsä.Terracid kirjoitti:DEAD kirjoitti:Tuohan kannattaa ottaa käyttöön siinä vaiheessa kun käyttää leimalla
Niin kannattaa jostain luin että auto pysyisi käytöstä poistettuna vaikka sen myynkin, mutta tuleeko siitä jotakin seuraamuksia myyjälle (minulle), jos ostaja tekee tuon käyttöönoton ja leimaamisen vaikkapa 2 kuukauden päästä ? Sehän pitää käydä rekisteröimässä kuitenkin 7. päivän kuluessa.
Siis niinniin, tuo ilmoitusosa (2.osa) menee ostajalle millä hän sitten käy rekisteröimässä auton niimiinsä. Tuo kauppakirja jää minulle.maksda kirjoitti:Tee erillinen luovutustodistus itelles niin voit tehdä myynti ilmoituksen jos ei ota nimiinsä.Terracid kirjoitti:DEAD kirjoitti:Tuohan kannattaa ottaa käyttöön siinä vaiheessa kun käyttää leimalla
Vectra C 1.8 -08