Opel omega b1 2.0 16v Caravan

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Deme79
OCF Member 2016

Re: Opel omega mv6 -99

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Öö, no en tahdo masentaa, kova työ tuo on tehdä, mutta alkuperäinen on varmasti parempi, kuin tuo :whack:
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja haarold hirmuinen »

deme79 kirjoitti:Öö, no en tahdo masentaa, kova työ tuo on tehdä, mutta alkuperäinen on varmasti parempi, kuin tuo :whack:
Onhan se mahdollista mutta mitkä perustelut? Ainakin se on aika ahtaan näköinen?

Kuvassa laipassa olevat kanavat ei ole vielä valmiina, mutta jos niitä meinasit nuo on jo isommat kuin kanteen pystyy tekemään. Mulla on toinen kansi mistä on poistettu nuo ilmapumpun kanavat, seetit tehty ja viilattu mitä irti saa, jossain vaiheessa tarkoitus asentaa, ehkä.

Kyllä se ihan toimivalta tuntuu, ylävireinen niinkuin vapari yleensä onkin. Jos jotain pitäisi niin otan tuon etuputken vielä uusiksi jossain välissä. Vetojahan tuntuu olevan mutta rajoitin tulee vastaan vaikka tuo tuntuisi vielä menevän. Ei mikään tykki mutta 3000-6000rpm tää on kiva ajaa 8)
Opel on pop
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Pakosarja valmiina. Luntakin tiputti reilusti 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Opel on pop
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Varmaan suuri virhe laittaa tästä kuva mutta tommonnen bilteman putsari viritelmä sinne nyt tuli. Se on pakko ajatella rahallisesti myös kun tällästä vanhaa ooppelia koittaa laitella..

Kuva
Opel on pop
temetsy
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja temetsy »

Eipä toi niin huono taida ainakaan olla kun sellaset oravakatiskat jollanen esim mulla on että imee varmasti kaiken lämpimän ilman konehuoneesta :D
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Oli kyllä ilo ajaa kun toi huohotin puskee rikkinäistä letkua pitkin öljyä tohon alumiinisuojan päälle, siitä tiputtelee pakosarjalle, makeet käryt 8)
Opel on pop
temetsy
OCF Member 2015

Se on sitä motorsporttia :D Jännä toi palava öljy kyllä kun oman omegankin venttiilikopat tihuttaa vähän sarjojen päälle (virtausnopeus arviolta 10ml/h) niin silti välillä tulee hirvee käry kabiiniin :lol:
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

temetsy kirjoitti:Se on sitä motorsporttia :D Jännä toi palava öljy kyllä kun oman omegankin venttiilikopat tihuttaa vähän sarjojen päälle (virtausnopeus arviolta 10ml/h) niin silti välillä tulee hirvee käry kabiiniin :lol:
Mitä nyt silmistä vesi valuu muutaman kilometrin jälkeen. Pakko huomena koittaa saada letku tohon välille ja heittää tuo huohotinpurkki roskiin.
Opel on pop
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Mulla oli tässä ajatuksena seuraavaksi laittaa tuo etuputki asialliseen malliin. Kaveri tuossa kertoi että lähimaastosta löytyy tehopenkki, tuntihinta kuulosti sopivalta niin voishan tuosta käydä muutaman vedon ottamassa. Ihan mielenkiinnosta ku sen verran tullut krittiikkiä kaveripiirissä ton ecotekin virittämisestä.
Opel on pop
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

haarold hirmuinen kirjoitti:Mulla oli tässä ajatuksena seuraavaksi laittaa tuo etuputki asialliseen malliin. Kaveri tuossa kertoi että lähimaastosta löytyy tehopenkki, tuntihinta kuulosti sopivalta niin voishan tuosta käydä muutaman vedon ottamassa. Ihan mielenkiinnosta ku sen verran tullut krittiikkiä kaveripiirissä ton ecotekin virittämisestä.
Minun veikkaus on, että tehot alkuperäiseen nähen ei oo laskenu ku 15-20% :D
No eikun oikeesti, käytä ihmeessä, mielenkiintosta nähä muutos.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Killroy kirjoitti:
haarold hirmuinen kirjoitti:Mulla oli tässä ajatuksena seuraavaksi laittaa tuo etuputki asialliseen malliin. Kaveri tuossa kertoi että lähimaastosta löytyy tehopenkki, tuntihinta kuulosti sopivalta niin voishan tuosta käydä muutaman vedon ottamassa. Ihan mielenkiinnosta ku sen verran tullut krittiikkiä kaveripiirissä ton ecotekin virittämisestä.
Minun veikkaus on, että tehot alkuperäiseen nähen ei oo laskenu ku 15-20% :D
No eikun oikeesti, käytä ihmeessä, mielenkiintosta nähä muutos.
Niinhän näissä monesti voi käydä :D Jos sais ne xe moottorin tehot ulos, se olis hyvä alku.
Opel on pop
temetsy
OCF Member 2015

Eikös se oo se varmasti kaikkien tietämä juttu että viritys on onnistunut kun tehot eivät laske yli 20 pinnaa :lollis:
mauno ahonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mauno ahonen »

missä meinaat käydä penkittään ompun?
itelläkin olis tarve saada paperille mitä on tullu lisää koneeseen.
mulla vois olla vielä yks muotoiltu kaasuläppäkotelo, jos kiinnostaa.
-91 calibra 22xe
-01 vectra sport caravan 2.2
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

mauno ahonen kirjoitti:missä meinaat käydä penkittään ompun?
itelläkin olis tarve saada paperille mitä on tullu lisää koneeseen.
mulla vois olla vielä yks muotoiltu kaasuläppäkotelo, jos kiinnostaa.
Laitan sulle yv:tä
Opel on pop
haarold hirmuinen
OCF Member 2015

Tälläset fk:n coilit ois tarkoitus eteen laittaa. Siinä onkin taas yks palikka testi. Kumminpäin nuo esijännitys jouset kuuluu, alas vai ylös? Alas voisi kuvitella?

Kuva
Opel on pop
Vastaa Viestiin