http://www.moottorikoneistamo.com/ tuolta hinnastosta jotain suuntaa.Juutas kirjoitti:Paljonkohan maksaa kansiremontti jos itse irroittaa sen ja vie koneistamolle jossa 3s. pytyn pakovenat vaihdetaan ja hiotaan kolot? Samalla tietty oikaisu ja painetsek... Ite sit laittaa samalla kanavien kohistuksen kotona ja rösöt pois... Eli tiedän kannentiivisteen hinnan tietty jo ja muut tarvittavat hilut mut toi koneistamo homma noin suurin piirtein?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
JEEEEEEEEEEEEE!
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Kiitos vastauksista!!! Onpa arvokasta... huh huh. No ei auta ku tyhjäkäynnillä popottaa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Koitin aikasemmin jo kysyä jos mulla on mahollisuus laittaa autoon joko valurauta m-renkaat tai cromi niin kummat kannattaa? hintaero alle kympin...
kestääkö toi cromiset paremmin vai??
Täällä jotain juttua renkaitten materiaaleista:Rizla^^ kirjoitti:Koitin aikasemmin jo kysyä jos mulla on mahollisuus laittaa autoon joko valurauta m-renkaat tai cromi niin kummat kannattaa? hintaero alle kympin...
http://fme-cat.com/docs/1110.pdf
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ai kyse oli männänrenkaista!TJT kirjoitti:Täällä jotain juttua renkaitten materiaaleista:Rizla^^ kirjoitti:Koitin aikasemmin jo kysyä jos mulla on mahollisuus laittaa autoon joko valurauta m-renkaat tai cromi niin kummat kannattaa? hintaero alle kympin...
http://fme-cat.com/docs/1110.pdf
Mä jo ihmettelinkin, et ei kait maastorenkaat voi olla valurautaa tai kromia...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Kun mietin voikohan tuohon yhdistää auton kaiuttimia niin, että voi valita oma kaiutin /auton kaiuttimet tai kuulokkeet. Luultavasti nuo saa kytkettyä kuitenkin niin, että kummastakin näkyy sama ohjelma vaikka ovat kaksi erillistä soitinta molemmat. Vieläkun mankan perään saisi niin olisi hyvä
Täällä lukee - > http://shop.mediaexponent.com/85-DVD-so ... T-naeyttoeOne way video and two way audio input.
One-way video and audio output.
Kun mietin voikohan tuohon yhdistää auton kaiuttimia niin, että voi valita oma kaiutin /auton kaiuttimet tai kuulokkeet. Luultavasti nuo saa kytkettyä kuitenkin niin, että kummastakin näkyy sama ohjelma vaikka ovat kaksi erillistä soitinta molemmat. Vieläkun mankan perään saisi niin olisi hyvä
Yksisuuntainen video ja kaksisuuntainen audio sisääntulo ja toinen yksi suuntainen video ja audio ulostulo
eikai mitää ihmeellistä?
eikai mitää ihmeellistä?
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kyllä minä ne suomentaa osaan, mutta jos joku vois maallikolle vääntää rautalangasta mitä tuo tarkoittaa..
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

no höh! kawasaki lakkas eilen toimimasta, bensaa saa ja kipinää mut on tosi heikko kipinä. ku polkee koittaa niin lyö putkesta sillon tällön lieskaa. Vika on todennäköisesti staattori, cdi, puola välillä, mutta missä? veikkaan ite puolaa ku eikös noi cdi:t oo vähän kerrasta poikki vermeitä. aattelin kysellä jos täällä olis jollai kokemusta noiden toiminnasta. Niin ja pyörä on Kawasaki KX125
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Mä laittaisi niitä enemmin sylinteriin.Rookeri kirjoitti:Irtokipinöitä tankkiin
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

(Tähän kohtaan se tonninseteli ilme- kuva.) Jos ei nyt ihan kuitenkaan, joutaishan tuo ikänsä puolesta eläkeelle jo mut haluun kuntoon vielRookeri kirjoitti:Irtokipinöitä tankkiin
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Miks mikrossa palaa valo koko ajan sillon kun se ruoka pyörii siellä, mutta sitten ku otat sitä vitun kuumaa lautasta pois sieltä niin ei mitään valoo saatana!.
^Siinon ajateltu et löytyyhän se eväs lämmön perusteella 
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

Kawan vikaa tutkittu ja hutkittu ja selvishän se. ensin mittasin puolan (siis sytytys
) ja tsekkailin liitokset sekä maadoitukset, olivat ok. sit aloin lämmittää kuumailma puhaltimella ja koitin välillä kipinää, ei tullut eroa. sit CDI:lle sama ja kun boksi lämpes alkoi kipinä heiketä entisestään, lopuks ei tullut ollenkaan. annoin jäähtyä nii kipinä oli taas kuin lähtötilanteessa.
Eli minun ymmärryksen mukaan boksi on viallinen.
Ps. ostin jo käytetyn boksin siihen tilalle, ootellaan josko pääsis viikonlopul taas ajamaan. #montullatavataan
Eli minun ymmärryksen mukaan boksi on viallinen.
Ps. ostin jo käytetyn boksin siihen tilalle, ootellaan josko pääsis viikonlopul taas ajamaan. #montullatavataan
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
- janne___
- OCF Member 2017
Onko olemassa jotain firmaa mikä korjaa autostereoita? Ollu tosta pioneerin avh-p5000dvd -soittimesta volanappi paskana ainaki siitä asti ku sen käytettynä ostin ja mietin et mitähä semmosen korjaaminen kustantaa.. Kaukosäätimellä pitäny volat säädellä tähän asti.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96