Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Jos ajokortin menettää ekassa vaiheessa, niin joutuuko sen suorittamaan alusta? Siis kokonaan alusta, vai joutuuko vain ottamaan muutaman tunnin jne jne homoinssi?
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
- Paska Omena
- OCF Member

Emmä mitään homotunteja oo käyny, mutta homoteorian ja homoinssin uusiksi. En sitten tiedä onko erilailla nykyään kun on kolmiosainenhomoilu. Mutta tuskinhomo.
Mulla tosin ei varsinaisesti lähtenyt silloin kortti homoilemaan, mutta oli vuoden sisään homonopeus ja homoajelu niin myöhemmin homoilivat multa homoluvan pois. Kaks viikkoa piti homoilla homomankelilla.
Terveisin sivarihomo.
Mulla tosin ei varsinaisesti lähtenyt silloin kortti homoilemaan, mutta oli vuoden sisään homonopeus ja homoajelu niin myöhemmin homoilivat multa homoluvan pois. Kaks viikkoa piti homoilla homomankelilla.
Terveisin sivarihomo.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Paska Omena kirjoitti:Emmä mitään homotunteja oo käyny, mutta homoteorian ja homoinssin uusiksi. En sitten tiedä onko erilailla nykyään kun on kolmiosainenhomoilu. Mutta tuskinhomo.
Terveisin sivarihomo.
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Paska Omena kirjoitti:Emmä mitään homotunteja oo käyny, mutta homoteorian ja homoinssin uusiksi. En sitten tiedä onko erilailla nykyään kun on kolmiosainenhomoilu. Mutta tuskinhomo.
Terveisin sivarihomo.
pystyykö cuulerista kaventamaan päätyjä? ja jos pystyy niin kuinka vähän (tai paljon) tavaraa päätyyn pitää jäädä onko siihen jotain sääntöö/suositusta?
jos jää esim 10-20mm päädyt?
vai rupeenko suosiolla ettiin uutta cuuleria ja myyn nykysen poikkeen mielummi ku että aletaan pelleileen? rupee vaan tuosta pienemmät oleen jo vähä liian pienillä kennoilla mitä löytäny netistä... teettämälllähän tietty sais just semmosen ku haluis...
jos jää esim 10-20mm päädyt?
vai rupeenko suosiolla ettiin uutta cuuleria ja myyn nykysen poikkeen mielummi ku että aletaan pelleileen? rupee vaan tuosta pienemmät oleen jo vähä liian pienillä kennoilla mitä löytäny netistä... teettämälllähän tietty sais just semmosen ku haluis...
Loppupeleissä sillä pienemmällä kennolla ja avarammilla päädyillä saat todennäköisesti paremman hyödyn kuin isolla kennolla ja ahdistavilla päädyillä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Nyt tuli sellanen onkelma eteen, että tartteis vähän apua...
Tuli kesällä hankittua uudempi asuntovaunu. Siinä ei kuitenkaan ollut mukana talvirenkaita. Renkaiden osalta asia ok, mutta siihen tartteis vielä jotkut vanteet... Kyseessä on vuoden 2004 yksiakselinen vaunu ja alusta on AL-KOn tekele... sen verran oon saanu kaivettua, että LUULTAVASTI siihen menee mersun vanteet, mutta varmuutta ei ole... osaisko joku kertoa tai edes vinkata mistä löytyy tietoa?
Tuli kesällä hankittua uudempi asuntovaunu. Siinä ei kuitenkaan ollut mukana talvirenkaita. Renkaiden osalta asia ok, mutta siihen tartteis vielä jotkut vanteet... Kyseessä on vuoden 2004 yksiakselinen vaunu ja alusta on AL-KOn tekele... sen verran oon saanu kaivettua, että LUULTAVASTI siihen menee mersun vanteet, mutta varmuutta ei ole... osaisko joku kertoa tai edes vinkata mistä löytyy tietoa?
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
Mittaa pulttijako mittanauhalla?
- janne___
- OCF Member 2017
Nii tai tönärillä?
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
5x112 on Alkon pulttijako.
http://www.vannehaku.fi/43307/saksalain ... tarenkaat/
Tos vielä tarkempia speksejä peltivanteista. Google pelastaa
Tos vielä tarkempia speksejä peltivanteista. Google pelastaa
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Noita jarkkiksen linkittämiä oon kattonu, mutta jostain syystä vähän epäilyttäny... kai se nyt pitää uskoa ku tekin niin sanotta 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Jos minulla on 1.9tdi beetle ja siihen vaihtaisi 1.8t niin mistä pitäisi aloittaa?
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Onko vielä olemassa kenelläkään käytännön kokemuksia noista lapuista mitä jotkut laittaa auton tuulilasiin parkkipirkkopelottimeksi? Se vastaava sopimuslappunen missä laputtaja sitoutuu maksamaan siivouskulut lapun poistosta? Ihan mielenkiinnosta kun ajattelin omaan autoon sen laittaa kun vituttaa nuo yksityiset parkkifirmat.. Vois kokeilla miten ne reagoi siihen. Pitäis pokkana sen perintään kun se ei älyttömän kallis ole yksityisen käyttää perintäfirmaa, jtn satkun luokkaa.
Just pari päivää sitten sai yks hätäset lähdöt kun oli tullut mun auton taakse passiin sillävälin kun ajoin auton oven eteen ja kävin sisällä pukemassa muksut ja lastaamassa koko perheen tavaroineen kyytiin.
Ja kun peruutan auton yleensä ruutuun pikkusen viivan päälle (on siis reunimmainen ruutu) eikä sillä puolen ole mitään mihin ajan leveäksi ja lisäksi peruutan auton yleensä vähän pitkäksi perseen ruudun yli kun mulla on niin lyhyt lämpöroikka ettei se muuten yllä niin sitäkin kävi parkkipartio kerran päivystämässä vaan ei kehdannut nousta autosta kun oli ihmisiä pihalla. Pitäis ostaa pidempi roikka varmaan juu, mutta kun auto ei ole kenenkään tiellä ja naapurillekin vain etu kun saa tilaa enemmän niin en ymmärrä tuota vitun kyttäämistä. Pitäis vissiin jatkoroikka tai pidempi piuha hommata niin vois ajaa normaalisti ruutuun. Onneksi talven tullen ei enää viivat näy.
Just pari päivää sitten sai yks hätäset lähdöt kun oli tullut mun auton taakse passiin sillävälin kun ajoin auton oven eteen ja kävin sisällä pukemassa muksut ja lastaamassa koko perheen tavaroineen kyytiin.
Ja kun peruutan auton yleensä ruutuun pikkusen viivan päälle (on siis reunimmainen ruutu) eikä sillä puolen ole mitään mihin ajan leveäksi ja lisäksi peruutan auton yleensä vähän pitkäksi perseen ruudun yli kun mulla on niin lyhyt lämpöroikka ettei se muuten yllä niin sitäkin kävi parkkipartio kerran päivystämässä vaan ei kehdannut nousta autosta kun oli ihmisiä pihalla. Pitäis ostaa pidempi roikka varmaan juu, mutta kun auto ei ole kenenkään tiellä ja naapurillekin vain etu kun saa tilaa enemmän niin en ymmärrä tuota vitun kyttäämistä. Pitäis vissiin jatkoroikka tai pidempi piuha hommata niin vois ajaa normaalisti ruutuun. Onneksi talven tullen ei enää viivat näy.
hommaamalla sopivan 1.8T koneen?Woody kirjoitti:Jos minulla on 1.9tdi beetle ja siihen vaihtaisi 1.8t niin mistä pitäisi aloittaa?