Nile_ kirjoitti:Miten se nyt on noiden uudempien peltitiivisteiden kansa, eli sopiiko X30XE:hen suoraan??
Kellään faktaa!?
Tarkotatko Y-sarjan v6:sen kannentiivisteitä? 32SE:ssä ainakin 1,5mm isompi poraus, 26SE:stä ei tietoa, mee tönärin kanssa mittailemaan tiskille, X30XE poraus 86mm.
Onko 26SE sekä 32SE samat pakosarjat?
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Vain Y32SE:ssä on takoteräs kampura, orkkis tottakai aina parempi vaihtoehto. Laakerit saattavat mennä tarvikkeina jos käyttää laatuöljyjä ja vaihtaa ajallaan mutta tiivisteisiin suosittelen alkuperäisiä.
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Järkiliitto? kirjoitti:No eikö kellään ole hyllyssä noita veiviä.
Olihan se niin että tuo kampiakseli oli valua?
Uskaltaako ostaa laakerit, tiivisteet, männänrenkaat ja pultit tarvikeosina?
3.0 akseli on valuakseli. Kuvien perusteella 3.2 akseli on ihan samaa mokkoa.
Laadukkaat tarvikeosat käy aina virittämiseen, myös kilpamoottoreihin. Eipä se Opelinkaan laadunvalvonta kovin erikoista ole, kun miettii tämän aikakauden kansipahvien ja monen eri komponentin kestävyyttä.
Lämpöongelmia on ollut takimmaisissa pytyissä. En oo ainakaan kuullu että joku ois ratkaisua keksinyt
telwin kirjoitti:C25XE ja X30XE imunokat on samoilla asteilla ja nostoilla mutta ajoitus on eri.
Tarkoititko pakonokat?
Mitäs tuossa luki ?
Mulla oli samaan aikaan käsissä 6kpl C25XE imunokkia ja 4kpl X30XE imunokkia, piirsin sapluunan X30XE nokasta ja se istui siihen C25XE imunokkaan 100% niin eikö se silloin ole samoilla asteilla ja samalla nostolla mutta eri ajoituksella ???
Voihan olla että mä olen vaan niin saatanan tyhmä että luulen asian olevan niin...