Homma todella helppo ja yksinkertainen, itse viime kesänä kans poistin koska näin ihan turhaksi ja takalasin päässy jo naarmuttamaan... Tosiaan itsellä tais olla 30mm tuo tulppa, löyty paikallisesta rautakaupasta. Verhoilu kontista pois, moottori kahdella pultilla kiinni. Pyyhkijä vähän vittumainen irroittaa kun sellanen ihmesokka siinä. Kaikki veks ja tulppa sikaflexillä kiinni. Itse otin tuon sulakkeen irti.FAstra-98 kirjoitti:Minkälainen homma ois poistaa takalasinraaputin? Minkäkokonen peitelevy tarssis varata reiän peittämiseen?
Olikos takapyyhkimelle erillinen sulake, vai tarviiko muutenkaan sulakkeita irrotella?
Opel Vectra 1.9CDTI -08 "Casablanca weiss"
Re: Opel Vectra 1.9CDTI -08 "Casablanca weiss"
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Pyyhin on vielä paikoillaan, ajanpuutteen vuoksi. Täytyy kuitenkin ennen loskapaskakelejä saada aikaseksi.
Tänään laitoin Bilteman lisäpitkät keulalle. Onhan ne aika isot mutta jospa taas vastaavasti tehokkaatkin. Aikaisemmin oli Hellan ff200 xenonmuutossarjalla ja niilläkin näki kiitettävästi. Kusti polkee parhaillaan 55w xenonsarjaa HongKongista, yritän mahduttaa ballastitkin umpioon.

Tänään laitoin Bilteman lisäpitkät keulalle. Onhan ne aika isot mutta jospa taas vastaavasti tehokkaatkin. Aikaisemmin oli Hellan ff200 xenonmuutossarjalla ja niilläkin näki kiitettävästi. Kusti polkee parhaillaan 55w xenonsarjaa HongKongista, yritän mahduttaa ballastitkin umpioon.

Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
Mulla on nuo samat ja ballastit menee umpion sisälle
Mulla vielä ne isommat ballastit eikä niitä ns. miniballasteja. Ja näkyvyys on taattu tolla 55w setillä ja myöskin vastaantulijat on välillä kiitelly ku kilometrin päästä välkyttelevät pitkiä:D
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
Mihin kohtaan ja miten kiinnitit ballastit umpion sisälle?
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
En kiinnittäny mitenkään ku just ja just sain ne sinne mahtumaan eikä ne pääse siellä heilumaan ollenkaan ku ovat nii jämäkästi puristuksessa
Eihän siellä sisällä hirveesti oo vaihtoehtoja mihin kohtaan ne laittaa elikkä sinne taakse. 
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Okei! Eiköhän ne sinne saa mahutettua jos kerran sait ne normikokosetki mahtumaan! 
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14