Rizla^^ kirjoitti:miten toi g astra eroo c vectrasta ku mulla kans lämpösuoja irti mutta ei sitä ohjaamoon kuule? ikkuna auki ajaessa liikkeellelähtiessä kuulee mutta eipä muuten.. oon yrittäny sammuttaa myös radion
Jaa a, se tulee. Keski pöntöltä katille ja päästä irti katin kohdalta.
Kattia kun painaa toiseen reunaan, niin ääni häviää.
Ääni tulee kaasuttaessa kiihdyttäessä ja just liikkeelle lähtiessä.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Joo-o... tais a vectran haynes kirjassa lukea 55Nm sille sump plugille tms.... olin siis pistäny ton 1.8:n plugin öljynvaihdon jälkee "näppituntumalta" ja tiputteli pitki maita ja mantuja.... 55Nm momenttiavaimella laitoin sit sille - eipähä vuoda enää, mut rupesin vähä miettii ku tääl juteltii näistä momenteista et... emt oliko paras idea.
Verhoilu on erilainen ja varusteissa on eroja, mutta ei niissä isoja eroja ole. Keskikonsolissa vanhemmissa on kaksi mukitelinettä ja uudemmissa siinä kohdalla on avoin lokero, kai se on muuttunut face-lifin yhteydessä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
urjaman kirjoitti:Joo-o... tais a vectran haynes kirjassa lukea 55Nm sille sump plugille tms.... olin siis pistäny ton 1.8:n plugin öljynvaihdon jälkee "näppituntumalta" ja tiputteli pitki maita ja mantuja.... 55Nm momenttiavaimella laitoin sit sille - eipähä vuoda enää, mut rupesin vähä miettii ku tääl juteltii näistä momenteista et... emt oliko paras idea.
Okei, mihis momenttiin pitäisi laittaa varmuuden vuoksi, 45nm kuten alfamer sanoo?
Rikkoo ei kuitenkaan ole tarkoitus.
Mulla tosin on mutterikannalla ja kupari tiivisteellä.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
vein emännän töihin ja ajrlin kotioppäi nii ooppeli jätti tienpäälle. ensin sammu radio ja sen jälkeen sytty kaikki mittariston valot ja virrat hävis. hetken päästä tehostimesta hävis paineet mutta pysty ajaan edelleen.
auto tien sivuun ja sammuksiin ei enään käyntiin ihan ku akku tyhjä.. hetken seisoskelin siinä ja kokeilin käyntiin nii lähti ja hetken ajamisen jälkeen sama homma. pääsin sit emännän työpaikalle takas ja jätin auton sinne...
onkohab akku vaan tyhjä eikä kerkii ladata yhtään ja häviää heti virrat vai hajoskohan laturi?
pitää ottaa akkulaturi ja yleismittari aamulla matkaan kun lähden emäntää hakemaan töistä ja tutkia pikkusen..
pitäiskö ton laturin oireilla jotenkin kun hajoo? muuistaakseni jotku on puhunu täällä että on hajonnu silleen että alkanu pitään auto hirveetä valoshowˆta jne mutta tämä meni kyllä kerrasta virrat veks ja peli selvä..
mistä toi laturi löytyy? meneekö koko laturi vaihtoon vai hajooko noista tyypillisesti jotain? säädin tms?
justii meni rahaa taas uusiin iskareihin kun vanhat oli loppu ja paskana ja nyt heti perään tämä...
Melkeen voin sanoa että laturi on tiensä päässä jos kyseessä on tuo c vectra aivan samoilla oireilla tehnyt edellinen astra mulle pari kertaa ja laturi ollu rikki.