Rookeri, kyyl mä noita oon koittanu kovasti kattella (ip44) mut kiinakauppa ei näytä tuntevan moista. Niillä raukoilla ei vissiin oo kylppäreitä...
Ja mitä tohon itsetekemiseen tulee, olen sinänsä samoilla linjoilla ettei saa tehdä jossei osaa. Mutta omalla kohdallani kyllä tollasiin peruskytkentöihin riittää taidot.
Kattelin ledstoren ja jonkun muun verkkokaupan tarjontaa ja jumalauta kiinalyhtyjä nekin tarjos. Kuka uskaltaa laittaa tollasen aidon kiinamuuntajan vaikkapa kattorakenteiden sisään? Jostain ne tosin oli löytänyt sen ip 44:n
Täytyykö saakeli viä itse ruveta noi paneelitkin tekeen, että saa kunnolliset...
Juu, noissa kun näyttäisi olevan käytännössä lampun päällä/ ihan vieressä se muuntaja kun se lampulta tuleva plugi on jotain 20cm pitkä. Se lamppuhan on katossa ihan vaan klipsuilla---helppo kiskasta alas.
Perkeles kun ei meinaa saada 75:ttä päästöistä läpi. Sekä HC että CO on rajoilla, ja säätää sitten sytkää tai seosta niin toiseen suuntaan säätämällä toinen arvoista laskee rajan alle ja toinen menee yli ja päinvastoin. CO:n raja on 3,5 % ja HC:n 600 ppm.
Perkelettäkös tuon kanssa yrittäisi? Suuttimet on juuri putsattu ja hajonnut virranjakajan pyörijä vaihdettu ehjään, samoin puolanjohto on vaihdettu. Tulppia en vaihtanut vielä kun ei niillä ole juuri mitään ajettu, mutta kai se on nekin kokeiltava vaihtaa
Ruisku on Megasquirt. On se ennenkin saatu leimattua, vaikka aina se on lähelle rajoja mennyt...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tuomas kirjoitti:Kissalle on heikosti tilaa ja ne maksaa omaisuuden
Tuo viina on käynyt mielessä, mutta mikä on viinan todellinen vaikutus päästöihin?
Eipä ainakaan calibrassa ihmeitä tehnyt reilu puolet RE85 ja loput 95.
Ehkä jossain kaasaripeleissä viinan lisääminen jeesaa oikeasti, mutta ei ainakaan vähäpäästöisten kanssa tunnu juuri auttavan...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tuo viina on käynyt mielessä, mutta mikä on viinan todellinen vaikutus päästöihin?
Ehkä jossain kaasaripeleissä viinan lisääminen jeesaa oikeasti, mutta ei ainakaan vähäpäästöisten kanssa tunnu juuri auttavan...
kyllä muuten tippuu päästöt kun panee sitä vinaa ja reilusti tankkiin ite olen käynyt tutun korjaamolla ja monesti ottaan päästöt mut etanoolilla näyttää niin puhtaita arvoja että ei ainakaan päästö veroja voitas periä multa tulevaisuudessa ja ei ole kaasari vaan ruisku
r4nd0m kirjoitti: Pahimmassa tapauksessa autoon pultataan liian isot bling-vanteet joiden päälle venytetään neljättä numeroa liian pienet kumit, camber-kulmat säädetään päin helvettiä ja ai että näyttää se lintta siistiltä kun vanteet on 15cm lokarien ulkopuolella. ''
kyllä muuten tippuu päästöt kun panee sitä vinaa ja reilusti tankkiin ite olen käynyt tutun korjaamolla ja monesti ottaan päästöt mut etanoolilla näyttää niin puhtaita arvoja että ei ainakaan päästö veroja voitas periä multa tulevaisuudessa ja ei ole kaasari vaan ruisku
Jos mulla oli yli puolet RE85:ttä, niin mikä sitten on reilusti
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri