tuli tuossa ostettua talveksi Irmscherin Twin Spoke 17x7,5 Et 33..kumit tulee koossa 215/45/17
tuossa yksi kuva vanteista,tälle iltaa olisi hionta hommia ja väri on vielä auki..ehdotuksia?
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
jotkut tummat ? grafiitin harmaat itellä tuli ekana mileen ni ei näy paska helposti ja sopii vaaleaan autoon tummat valssit, mut tämähän oli vaan mun mielipide
itse en tuosta hopeasta väristä tykkää sen enempää kuin härkä punaisesta viitasta
itse mietin valkeaa väriä metalli lakalla höystettynä..saa nähdä mihin päädytään
mutta veccura mie nyt suurimman osan ajasta niin vanteista ei varmaan kuulu ennen enskuun loppua mitään
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
joo piti tuossa joutessaan rueta talvivanteet vetelemään maaliin syyskuussa tulee renkaat koossa 215/45/17
vielä pitäisi ne plastiikan palat hommata keskikuppeihin joissa Irmscherin teksti
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
vein talvivantehet ja renkulaiset laitettavaksi liikkeeseen, saa nähdä josko huomenna hakisi ne pois sieltä ja samalla voisi käydä katsomassa tätä toisella rotteloa kotipaikkakunnalla missä tämä seisoo tälläkin hetkellä..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
blex84 kirjoitti:joko kainuussa maa valkeena syötteellä 40cm lunta ja tässä oulun kuppeessa tietoakaan lumesta
ei täällä oikeestaan oo kun nurmikoilla jonkunverran enemmän ehkä loska paskaa kuin lunta, jääny tämä kakkura vähän vähemmälle tuon vecun takia ja voi olla että talven jälkeen saa minun kohdalta olla siinä..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant