Mäntsälästähän nämä voisi olla omaan silmään sopivat tähän veccuun?
ensin mietin että olisi nuo ns. keskimutterit(mustat,siniset,punaset ja mitä niitä oli näissä) maalannu korinväriin mutta en
tiiä kannattaako hipostella sitten silleen yksi ideahan olisi jos koko vanteet kiillottaisi kauttaaltaan mutta en tiiä talvivanteista kannattaako sitten..ehkä paras kun antaa olla vaan tälleen mitä nyt pinttymät/vanhat liimapainojen liimajämät ottaisi pois
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
niin minuakin jos en saa vectraa tulille, ajatellaan positiivisesti silloinkin..hmm.. onpahan talvivanteet kuiteski no ei vais..
jospa tuo sunnuntaina lähtisi tulille mitä on Rookeri mieltä onko liian "pullat" nuo minun talvirenkaat näille? (195/65/15)
olisi tuossa ollu varastossa just kyseiset ja ihan helkutan hyvässä iskussa olevat nordmannit..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
nyt olisi teeässweet putsattu painojen liimoista ja "kellertymistä"/pinttymistä samalla tuli otettua sirkkelin terät valmiiksi esiin jos ne ensviikolla suinkin kerkiäisi laitattamaan vanteille..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Rookeri kirjoitti:Onko tää se 101hp malli? Milläs tosta sais helpolla sen 10-30hp lisää irti?
joo on tai näitähän on kaksi 100heppasta mutta toisessa (y20dth)ssa on vääntöä enemmän olikohan 20-30..
upsoluten lastua oli suunitteilla ja 2.2 suuttimia mutta kaikki on vasta suunittelu asteella pysyisi nyt vaan kasassa
olisi niin mieleinen peli
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Rookeri kirjoitti:Tunnistaako kone-eron päältäpäin? Että onko esim muovikatteis selkee ero tai jotain muuta eroa että näkis kumpi kone on, X vai Y alkuinen?
itse henk,kohtaisesti en tiedä muuta kuin egr venttiili ei ole tuommoinen "vanhanaikainen" muovi kuori taisi olla y20dth koneisessa vectrassa..siihen on ajettu eri ohjelma versio ecuun muuta en itse tiedä..muovikate samanlainen y/x20dth:ssa.
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant