Kalikka oli kaverinruoho666 kirjoitti:Dodii.varvaz kirjoitti:Syyllinen löytyy täältäruoho666 kirjoitti:20.30 Linnainmaan Makuunin kohdalla Coupe-Gastra rekkarin alku YCZ...
Kangasalla Calibra rekkarilla HKF-*** joka kaahailit lahdentiellä metsin kaa, joku täältä?
Tampereella aamulla 8.00-9.00 vissiin jossain tayssin kohdilla kurvailtu hopeisella Preludella G-Astra coupen ohi, samanlaisen siis kun itselläkin oli.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
- janne___
- OCF Member 2017
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Kaveri oli preludella liikenteessä ja soitti ihan tohkeissaan et ei ollu ooppelillas saumoja, totesin siihen vaan et ei oo mahollista kun oon töissävarvaz kirjoitti:Todennäköisesti se olin mä taasruoho666 kirjoitti:Dodii.varvaz kirjoitti:Syyllinen löytyy täältäruoho666 kirjoitti:20.30 Linnainmaan Makuunin kohdalla Coupe-Gastra rekkarin alku YCZ...
Kangasalla Calibra rekkarilla HKF-*** joka kaahailit lahdentiellä metsin kaa, joku täältä?
Tampereella aamulla 8.00-9.00 vissiin jossain tayssin kohdilla kurvailtu hopeisella Preludella G-Astra coupen ohi, samanlaisen siis kun itselläkin oli.Tosin tässä Pappila/Linnainmaa alueella tuntuis aika monta Coupea pyörivän...
Väitti et kuski oli ihan mun näkönenkin
Opel Astra J A20DTH -11 Sport Tourer
Opel Astra J A20DTH -10 Sport 5-door
+ monta ooppelia osina hyllyssä
Kalikka kuski tunnustaa! Oli nainen oottamassa pitsiset päällä nii oli kiirus:)
|nyk. Opel vectra "veera" 2.5L v6 automat. ||ex. Opel calibra 2L 8v 91vm||ex.Opel astra 1.4 94vm| |ex. opel astra 1.6L 8v 96vm| |ex.opel a omega 2.6L dual ram||ex.Opel corsa 1.7 Diisseli|
Jos nyt en ihan väärin muista, niin oon ton predulen bongannut useampaankin otteeseen teiskontiellä... No tää selittääkin sen miksi se aina pyrkii ajelemaan vierelleruoho666 kirjoitti:Kaveri oli preludella liikenteessä ja soitti ihan tohkeissaan et ei ollu ooppelillas saumoja, totesin siihen vaan et ei oo mahollista kun oon töissävarvaz kirjoitti:Todennäköisesti se olin mä taasruoho666 kirjoitti:Dodii.varvaz kirjoitti:Syyllinen löytyy täältäruoho666 kirjoitti:20.30 Linnainmaan Makuunin kohdalla Coupe-Gastra rekkarin alku YCZ...
Tampereella aamulla 8.00-9.00 vissiin jossain tayssin kohdilla kurvailtu hopeisella Preludella G-Astra coupen ohi, samanlaisen siis kun itselläkin oli.Tosin tässä Pappila/Linnainmaa alueella tuntuis aika monta Coupea pyörivän...
![]()
Väitti et kuski oli ihan mun näkönenkin
:: Astra G Coupe 2.2 '01 ::
:: Corsa B GSI 1.6 '94 ::
:: EX Astra G Coupe 1.8 '01 ::
:: EX Astra G Sedan 1.6 '99 ::
:: Corsa B GSI 1.6 '94 ::
:: EX Astra G Coupe 1.8 '01 ::
:: EX Astra G Sedan 1.6 '99 ::
No sehän on sit enemmänkin kun ymmärrettävääStembaaa kirjoitti:Kalikka kuski tunnustaa! Oli nainen oottamassa pitsiset päällä nii oli kiirus:)
Eilen tuossa about 1:03 kuokkalassa, olikohan manta mikä ajeli vastaan? Semmönen söpö musta, ajelin b vekulla vastaan, tunnistaako joku?
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Vuoden foorumilainen 2014
Vuoden foorumilainen 2014
Nimimerkin Zafiran Astra bongattu ilmeisesti kotipihassaan? jämsänkoskella aamulla. Aika hiton hyvässä kunnossa näytti olevan vehje, kun pari kertaa ohimenin 
- janne___
- OCF Member 2017
Punanen gessiastra mierolan matonpesupaikalla.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Keltainen Calibra tuli tänään vastaan Toijalassa.
Eikös sk-k:lla ollut keltainenkin vai mustanko väärin?Miikka85 kirjoitti:Keltainen Calibra tuli tänään vastaan Toijalassa.
Olikko suoraman nesteellä parkissa n. Klo 17. Aikaan tänään? Oli samanlainen auto sielä.ruoho666 kirjoitti:No sehän on sit enemmänkin kun ymmärrettävääStembaaa kirjoitti:Kalikka kuski tunnustaa! Oli nainen oottamassa pitsiset päällä nii oli kiirus:)
|nyk. Opel vectra "veera" 2.5L v6 automat. ||ex. Opel calibra 2L 8v 91vm||ex.Opel astra 1.4 94vm| |ex. opel astra 1.6L 8v 96vm| |ex.opel a omega 2.6L dual ram||ex.Opel corsa 1.7 Diisseli|
Auto oli, tultiin sua vastaan kylmä-ST1 kohdalla Mazkii_1 farkku vectrallaStembaaa kirjoitti:Olikko suoraman nesteellä parkissa n. Klo 17. Aikaan tänään? Oli samanlainen auto sielä.ruoho666 kirjoitti:No sehän on sit enemmänkin kun ymmärrettävääStembaaa kirjoitti:Kalikka kuski tunnustaa! Oli nainen oottamassa pitsiset päällä nii oli kiirus:)
OT: Kuinkahan massiivinen Astra G Coupe -rivistö saataisiin kasaan Pirkanmaan miittiin jos oikein yritettäisiin... Toistaiseksi ennätys on kaksi (Joonaksen ja mun)...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
tuningki vekkuli ? ajattelinki että kenen se on ku ennen ei oo näkyny täälläpäin.. =)ruoho666 kirjoitti:Auto oli, tultiin sua vastaan kylmä-ST1 kohdalla Mazkii_1 farkku vectrallaStembaaa kirjoitti:Olikko suoraman nesteellä parkissa n. Klo 17. Aikaan tänään? Oli samanlainen auto sielä.ruoho666 kirjoitti:No sehän on sit enemmänkin kun ymmärrettävääStembaaa kirjoitti:Kalikka kuski tunnustaa! Oli nainen oottamassa pitsiset päällä nii oli kiirus:)
Mukana!barbou kirjoitti:OT: Kuinkahan massiivinen Astra G Coupe -rivistö saataisiin kasaan Pirkanmaan miittiin jos oikein yritettäisiin... Toistaiseksi ennätys on kaksi (Joonaksen ja mun)...