?jarkkis kirjoitti:Tää kiinnostaas, tarkoitat varman sellasta satulaa jossa on käkkäri samas? Mistä vekottimesta sopii bolt on?putkikardaani kirjoitti:Jos joskuskaan tulee toi homma vielä vastaan. Siirryn suosiolla eri tyyppiseen takasatulaan ja unhoitan koko kilpi,kenkä systeemin. Oikeesti paskempaa käsijarrua saa hakea. Vilkuilin jo vierasmerkkejä ja kappas kummaa bolt.on satuloita saa länsinaapurista
Calibra jarrukilpi
Re: Calibra jarrukilpi
- putkikardaani
- 'Diplomat'

Mistä vain. Pulttijaot on yllättävän lähellä toisiaan eri merkkien välillä. Kannattaa vähän tutkia siinähän se harrastamisen suola on
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Just.
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Kiitos avusta tästä olikin apua. Olisiko vielä lisää hyviä vinkkejä?putkikardaani kirjoitti:Mistä vain. Pulttijaot on yllättävän lähellä toisiaan eri merkkien välillä. Kannattaa vähän tutkia siinähän se harrastamisen suola on
Vituttaa tuommoset turhan huutelijat.
Niin, ja kilpiä vailla ollaan edelleen..
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
ei ihme jos tämäkin foorumi kuolee jos vastaukset on tätä luokkaa kun jotain kysyy.putkikardaani kirjoitti:Mistä vain. Pulttijaot on yllättävän lähellä toisiaan eri merkkien välillä. Kannattaa vähän tutkia siinähän se harrastamisen suola on
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Muistaakseni kerran kokeiltiin 9000 saban satuloita omegaan ja niissä ei se jako täsmännyt. Pitäs tämä vielä varmistaa kunhan omassa callessa jarrurevohkaa alan tekemään.
Lueskelin brittien foorumeilta jotakin sen suuntaista että 9-5 saabin satulat vois käydä, miten lie sitten myös esim ng900 satulat?
Jollain jos nurkissa nuita ois niin sais äkkiseltään mitattua...
Lueskelin brittien foorumeilta jotakin sen suuntaista että 9-5 saabin satulat vois käydä, miten lie sitten myös esim ng900 satulat?
Jollain jos nurkissa nuita ois niin sais äkkiseltään mitattua...
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
DEAD kirjoitti:ei ihme jos tämäkin foorumi kuolee jos vastaukset on tätä luokkaa kun jotain kysyy.putkikardaani kirjoitti:Mistä vain. Pulttijaot on yllättävän lähellä toisiaan eri merkkien välillä. Kannattaa vähän tutkia siinähän se harrastamisen suola on
Näinpä, selkeään kysymykseen ei saa kunnon vastausta. Olis bannin paikka tälläsistäki suorituksista poikaa
Vituttaa ankarasti tollanen pelkkä vihjailu, niinku tääki olis joku top secret tieto.
Pitää vissii ostaa ripakopallinen eri automerkkien käkkärillisiä takasatuloita ja testailla et mikä niistä sopii omegaan
Tulisko sitä tietoa sitten jos löis euroja tiskiin? En oo maksamas...
- putkikardaani
- 'Diplomat'

Mua taas vituttaa ainanaine itku että pitää olla kaikki valmiina. Jos on tutkinu että mikä passaa ja sen kertoo, kohta joku selvittää että toi toinen ois ollut halvempi ja blaablaa. Pistä perkele banniin. Siitähän sitä päästään.ei ole multa pois.
Palkokasvia vaan porukalla keuhkoon. Sitä saa torilta halavalla.
Ja alkuperäiseen kyssäriin niitä saa vain alkupeäisenä. Ja jos laakeri ehjä jarrukilpi halki ja paikalleen.
Palkokasvia vaan porukalla keuhkoon. Sitä saa torilta halavalla.
Ja alkuperäiseen kyssäriin niitä saa vain alkupeäisenä. Ja jos laakeri ehjä jarrukilpi halki ja paikalleen.
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Ihan sama, ei me täällä enää sun "apua" tarvita. Selvitellään muita väyliä pitkin tääki homma 
mikähän virka sitten tälläisillä foorumeilla on jos kaikki pitää itse selvittää eikä kukaa voi antaa vinkkejä jos saman asian on itse selvittänyt? eikö siinä vaiheessa ole sama melkein johonkin kaksplus foorumille tarinoida jos ei halua tietoa levittää? jotenkin tuntuu että palataan aikaa ennen nettiä jolloin joutu oikeasti itse kaiken selvittämään ja tuurillaan soittamalla sai jotain apua. Kait tuota on turhaa lähteä pyörää uudelleen keksimään. ja jos kerran pelko että on jotenkin kallis oma viritelmä niin miksi ei sitten voi saman tie miettiä halvempaa ratkaisua? itsellle nyt melkein sama mitä maksaa jos vain suoraan käy eikä tarvii viikko tolkulla askarrella on tuo aika kortilla niin koittaisi edes aikaa rahan sijasta säästää.
ja jos joutuu halkaisemaan tuon jarrukilven niin kannattaa migillä laittaa leikaussaumat yhteen parilla täpillä ja varmistaa että ura on suunnilleen kiinni. jos sauma hyvin leviää niin éi mene uusi levy paikoilleen jos lauittaa uudet käkkärinkengät. Itselle jäi pieni rako niin jarrurempan yhteydessä piti jättää kuluneet kengät jotta sopi levy paikoilleen.
ja jos joutuu halkaisemaan tuon jarrukilven niin kannattaa migillä laittaa leikaussaumat yhteen parilla täpillä ja varmistaa että ura on suunnilleen kiinni. jos sauma hyvin leviää niin éi mene uusi levy paikoilleen jos lauittaa uudet käkkärinkengät. Itselle jäi pieni rako niin jarrurempan yhteydessä piti jättää kuluneet kengät jotta sopi levy paikoilleen.
No sekö sitten harmittaa?putkikardaani kirjoitti:Mua taas vituttaa ainanaine itku että pitää olla kaikki valmiina. Jos on tutkinu että mikä passaa ja sen kertoo, kohta joku selvittää että toi toinen ois ollut halvempi ja blaablaa.
Ehkä ensi kerralla voisit ehkä sitten itsekin käyttää sitä halvempaa ratkaisua, johon omat älynlahjasi ei riittäneet?
Täytyy varmaan itsekin tästä lähtien pitää suu supussa jos johonkin ongelmaan tietää ratkaisun. Keksiköön itse kun niin olen itsekin joutunut tekemään.
Minäpä tiedän, mutta en kerro teille lälläsllää
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mikä ihmeen virka koko keskustelualueella on jos täällä vaan huudellaan että kyllä mä tiedän, mutta yritäppä itse selvittää kun en halua suuria salaisuuksiani jakaa?putkikardaani kirjoitti:Mua taas vituttaa ainanaine itku että pitää olla kaikki valmiina.
Jos ne sun tiedot on niin suuria salaisuuksia niin kannattaa sitten pysyä poissa kokonaan.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
haarold hirmuinen
- OCF Member 2015
Mulla omegassa tuli se tappi lävitte kilvestä vaikkei sen suuremmin mätä ollutkaan. Sen kilven pultit auki m4 pultti leveällä prikalla kilven takaa läpi, lähes saman pituinen pultti kuin se sinne kuuluva tappi. Onhan siinä aika ährääminen saada kiinni mutteri prikan kanssa siihen päälle. Sekin onnistui kun laitto pikku vääntimen hylsyyn muutaman mutterin että jäi se etummainen pinnalle ja siitä pyörän-navan jarrukenkien säätöreijästä työkalu sisään.
Tää ei tietysti toimi jos se jarrukilpi on tiensä päässä, muuten hyvä korjaus ja luulen että pitkäikäinenkin..
Tää ei tietysti toimi jos se jarrukilpi on tiensä päässä, muuten hyvä korjaus ja luulen että pitkäikäinenkin..
Opel on pop
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Jokos sopivan oloista satulaa on soviteltu?
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
jotenkin tulin siihen tulokseen että pelaan nykyisillä sen aikaa kun vain kilvet on ehjät eli aika monta vuotta ja on molempiin rakkineissiin ehjä kilvet jemmassa.Ja hyvin on käkkäri toiminut molemmissa kulkineissa. Ja mitä lueskellut tässä viime aikoina niin aika moni kiroaa tuota käkkärillä olevaa satulaa että on saatanan keksintö että kun jumii niin on sitten siinä