Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Tuikki hoitanu ryöväyskeikan huolimattomasti. Eihän pyykkinarulta ollu kadonnu naisten alusvaatteet? 
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

millo kokin bannit loppuu??

Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Mä en kyllä käsitä miks täällä nousee aina kova poru siitä jos joku saa bannia, ei ne muillakaa foorumeilla jatkuvasti kysele et miksi, koska ja oliko oikein. Btcf:lläki pitkä lista bannin saaneista eikä kukaan kysele, että miksi, kuinka pitkään ja oliko syytä.
Tää voiski olla seuraava tyhmä kyssä mihin vois vastailla et mikä siinä bannis on niin ongelmallista?
Tää voiski olla seuraava tyhmä kyssä mihin vois vastailla et mikä siinä bannis on niin ongelmallista?
Mulle on yksi lysti kuka saa bannia ja minkäkin takia. Vaikka täällä tiukka linja onkin(mikä on pelkästään hyvä), niin harvempi on pannaania ihan huvikseen saanut...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

joo anteeksi että esitin tyhmän kysymyksen tyhmiä kysymyksiä -tocissa
esitin kyllä kysymyksen siihen tyyliin että "heh heh millon saadaan taas lukea hänen ylhäisyytensä edesottamuksia
heh heh"
nyt kun asiaa pohdin tarkemmin niin eise minulle kuulu eikä liikuta suuntaan eikä toiseen, olisi pitänyt osata pitää suu kiinni... taas
nyt kun asiaa pohdin tarkemmin niin eise minulle kuulu eikä liikuta suuntaan eikä toiseen, olisi pitänyt osata pitää suu kiinni... taas
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Ei tää niin vakavaa ole 
-
takavetoturbo
- OCF Member 2024

jarkkis kirjoitti:Ei tää niin vakavaa ole
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Tyhmä kysymys(otsikon mukainen
)
)
Tyhmä vastaus(Pitäiskö vaihtaa osion nimeksi Tyhmät kysymykset ja tyhmät vastauksettakavetoturbo kirjoitti:millo kokin bannit loppuu??![]()
TJT kirjoitti:Mulle on yksi lysti kuka saa bannia ja minkäkin takia. Vaikka täällä tiukka linja onkin(mikä on pelkästään hyvä), niin harvempi on pannaania ihan huvikseen saanut...
Eihän tuohon kysymykseen tiedä kukaan muu vastausta kuin bannin antaja.
Siitä mä tykkään ainaski btcf foorumilla et on näkyvis topicci jossa on bannin saaneita joissa on sit kerrottu syy ja aika et kuinka pitkä on. Ei paljon kysymyksiä leijaile sen jälkeen et miksi sai ja miksi noin paljon. Tollasta tännekki ehdotin, mut se ei vissii ollu tarpeellinen, et ei kenenkää "ulkopuolisen" tarvii tietää mitä sai ja miksi sai.
Siitä mä tykkään ainaski btcf foorumilla et on näkyvis topicci jossa on bannin saaneita joissa on sit kerrottu syy ja aika et kuinka pitkä on. Ei paljon kysymyksiä leijaile sen jälkeen et miksi sai ja miksi noin paljon. Tollasta tännekki ehdotin, mut se ei vissii ollu tarpeellinen, et ei kenenkää "ulkopuolisen" tarvii tietää mitä sai ja miksi sai.
saako omaa nikkiä muutettua millää ku tuo nykyynen on jotenki vajaaälyinen?
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Vaikka en kysymykseen vastannutkaan, vaan esitin oman mielipiteeni aiheeseen jarkkiksen viestiin viitatenseeklima kirjoitti:Tyhmä kysymys(otsikon mukainen)
Tyhmä vastaus(Pitäiskö vaihtaa osion nimeksi Tyhmät kysymykset ja tyhmät vastauksettakavetoturbo kirjoitti:millo kokin bannit loppuu??![]()
)
TJT kirjoitti:Mulle on yksi lysti kuka saa bannia ja minkäkin takia. Vaikka täällä tiukka linja onkin(mikä on pelkästään hyvä), niin harvempi on pannaania ihan huvikseen saanut...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tuolla foorumin säännöissäOCF2945 kirjoitti:saako omaa nikkiä muutettua millää ku tuo nykyynen on jotenki vajaaälyinen?
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 4&t=173642
sanotaan suunnilleen jotta:
Nimimerkki
1. Nimimerkin tulee olla persoonallinen ja se ei saa muistuttaa liikaa kenenkään toisen nimimerkkiä.
2. Rivot ja loukkaavat nimimerkit ovat kielletty.
3. Vältä autosi malliin liittyviä tai pelkistä erikoismerkeistä koostuvia nimimerkkejä.
4. Käyttäjätunnuksen vaihto onnistuu vain ylläpidon toimesta ja se tehdään vain hyvin perustelluista syistä.
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
barbou kirjoitti:Tuolla foorumin säännöissäOCF2945 kirjoitti:saako omaa nikkiä muutettua millää ku tuo nykyynen on jotenki vajaaälyinen?
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 4&t=173642
sanotaan suunnilleen jotta:
Nimimerkki
1. Nimimerkin tulee olla persoonallinen ja se ei saa muistuttaa liikaa kenenkään toisen nimimerkkiä.
2. Rivot ja loukkaavat nimimerkit ovat kielletty.
3. Vältä autosi malliin liittyviä tai pelkistä erikoismerkeistä koostuvia nimimerkkejä.
4. Käyttäjätunnuksen vaihto onnistuu vain ylläpidon toimesta ja se tehdään vain hyvin perustelluista syistä.
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Missä on 850 volvon lämppärin puhallin? Vänkärin jalkotilassa, vai konehuoneestako lähen kaivautumaan sen luokse, että sen saa vaihettua?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)