Tuli tuommoinen Calibra haettua vaimolle käyttikseksi Turun seudulta. Auto siis 1994-mallin Color Edition Calibra, värinä Solargelb. Väri olikin yksi ostokriteeri, punaisia Calibroja kun on 13 tusinassa... Auto tuntuu olevan aikalailla vakiokunnossa, ei pahempia tuunauksia tehty. Talvivanteina näyttivät olevan alkuperäiset kuusipuolaiset Penta-vanteet.
Auto on myös tarkoitus pitää "tuunaamattomana", eli mitään korisarjoja ym. kikottimia tähän ei tule. Jouset voin vaihtaa hieman madaltaviin, nyt tuntuu perä jäävän suht ylös. Sisälle uusi mattosarja hakusessa ja samoin ehjä kojetaulun eteen tuleva lista.
Auto on Suomessa valmistettu ja uitettu takasin Saksasta Suomeen 2003. Mittarissa tällä hetkellä 230tkm.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Tunari-82 kirjoitti:Tuo kojetaulun lista taitaa olla yhtäpuuta kojelaudan kanssa, eli ei varmaan saa erikseen.
Saa erikseen. Mulla on tommonen paketissa oleva käyttämätön harmaa lista varastossa. Mutta olikos niin että sen vaihtamiseksi joutui purkamaan koko kojelaudan pois?
Itsellänikin halki kahdesta kohtaa...
mulla meni vara osiksi koko calibra oli niin laho , ja myyn osina on muuten hyväs kunossa ja muutenkin hyvän värinen itele oon nytten katelut uutta calibraa mutta ei ole löytynyt viellä sopivan tervetä heh , mulla oli 91 ja ajotietokonella ja s peileillä mitään muuta ei ollu ja perus luotettava c20ne