ids iskarit
ids iskarit
no niin tuli sit käytyä autoa katsastamas ja etuiskarit paskana
mistäs sit uudet sais hommattua?autoni on vectra c GTS 2.8 turbo ja ids alustalla
Re: ids iskarit
Itsellä oli keväällä sama ongelma. Ei löytynyt kuin merkkiliikkestä ja hinta asennettuna 1100 eur.
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Kyllä näihin pitäisi löytyä muita iskareita jotka ko. alustalle passaa. Ebaysta olen itse katsellut huvin vuoksi, en ole vielä tarvinut (koputtaa puuta).
Passaahan sinne samat iskarit mitkä on normi vectrassa ilman sitä IDS alustaa. ja sittehän niitä vaihtoehtoja on apinanhäkistä lowrideriin
mutta sen jälkeen sama repiä se IDS nappi kojelaudasta helvettiin. lyhyesti ja ytimekkäästi IDS iskarissahan säädetään männässä ohivirtausta sähköisesti jolloin
iskunvaimentimen jäykkyys muuttuu. tätä ei tavan kaasu tai öljyiskarissa ole.
mutta sen jälkeen sama repiä se IDS nappi kojelaudasta helvettiin. lyhyesti ja ytimekkäästi IDS iskarissahan säädetään männässä ohivirtausta sähköisesti jolloin
iskunvaimentimen jäykkyys muuttuu. tätä ei tavan kaasu tai öljyiskarissa ole.
joo kyselin iskarin hintaa ni olihan suolanen.350 kpl automuovis ja ruottista löytyis.saaks sen ids jotenki ohjelmoitua pois jos ostais sit alustasarjan?
Ootko saksan ebaysta kattonu?
en o ku on toi lontoon kieli vähä huono siihen hommaan 
Eipä ebaystä halvemmalla löytynyt näköjään. Vastauksena kysymykseesi saako ids:n ohjelmoitua pois niin saa sen.
ei löytyny halvemmalla ei.häviiks siit sit koko taikanappulan käyttö vai saaks sen alustan vaan ohjelmoitua pois?
No taikanappula vaikuttaa alustaan ja kaasuvasteeseen. Jos kytket ids pois niin sullo kaasuherkkä kelkkappp1970 kirjoitti:ei löytyny halvemmalla ei.häviiks siit sit koko taikanappulan käyttö vai saaks sen alustan vaan ohjelmoitua pois?
Toki voihan sinne laittaa kunnollisen alustasarja hinta noin 2000+
en mä usko että se nuin menee.HerraIhme kirjoitti:No taikanappula vaikuttaa alustaan ja kaasuvasteeseen. Jos kytket ids pois niin sullo kaasuherkkä kelkkappp1970 kirjoitti:ei löytyny halvemmalla ei.häviiks siit sit koko taikanappulan käyttö vai saaks sen alustan vaan ohjelmoitua pois?
jos vaihtaa IDS iskarit veke niin nappula saattaa silti herkistää kaasua niinku alunperin suunniteltu mutta ei jäykistä iskaria.
Pitäs päästä kokeileen tommosesta vehkeestä että puskeekos se vikakoodia jos ottaa iskareista johdot pois. Ei oo käytännön kokemusta.
Pukkaa Vikakerta jollei ole kytketty pois.FullMetal kirjoitti:en mä usko että se nuin menee.HerraIhme kirjoitti:No taikanappula vaikuttaa alustaan ja kaasuvasteeseen. Jos kytket ids pois niin sullo kaasuherkkä kelkkappp1970 kirjoitti:ei löytyny halvemmalla ei.häviiks siit sit koko taikanappulan käyttö vai saaks sen alustan vaan ohjelmoitua pois?
jos vaihtaa IDS iskarit veke niin nappula saattaa silti herkistää kaasua niinku alunperin suunniteltu mutta ei jäykistä iskaria.
Pitäs päästä kokeileen tommosesta vehkeestä että puskeekos se vikakoodia jos ottaa iskareista johdot pois. Ei oo käytännön kokemusta.
Ja Juurihan niin sanoin että kaasu herkistää mutta alusta on motonetin laatuisella alustasarjalla kuin keinukelkka.
no niin etuiskarit vaihdettu sekä koiranluut ja takavakaajan kumit taakse.siihen loppu etu sekä takapään kolinat
niin ja maalarin kautta kävi etumaskikin et sekin on ny musta 
laita kuviappp1970 kirjoitti:no niin etuiskarit vaihdettu sekä koiranluut ja takavakaajan kumit taakse.siihen loppu etu sekä takapään kolinatniin ja maalarin kautta kävi etumaskikin et sekin on ny musta
en mä tiedä kuinka kuvia tänne laitetaan