Minähän se olinruoho666 kirjoitti:Kangasalan Prisman kohdalla punainen farkku astra-G odotteli valoissa noustuaan Lahdentieltä Kangasalantielle. Oli merkitöntä maskia ja isoo alua 17", kuski morjesti ja morjestin takasin.
Oranssilla cupeella siis ajelin ohi
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
Musta b2 farkku omega merkitön maski 17"-18" alut en oo varma oliko clubin osote tarra takalasissa linnainmaalla.
oulussa alppilan nesteen kohilla tänään ajeli keltainen bee ascona jossa musta nokkapelti
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
oulussa alppilan nesteen kohilla tänään ajeli keltainen bee ascona jossa musta nokkapelti
Auranlaakson abc:n valoissa tänään valkoinen b-manta jossa takapellit harmaat sekä turkoosi calibra samassa paikassa.
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Viime viikolla bongailtuja: maanantaina Savonlinnassa samoissa liikennevaloissa rinnalla valkoinen hieman tuunattu Astra G coupe ja vastaan tuli matala musta G farkku(itekkin G farkulla liikkeellä), keskiviikkona Mikkelissä Visulahdessa talon pihalla vaalean vihreä F GSI ja Tommolansalmen parkkipaikalla tosi siisti keltainen 3 ovinen Corsa D.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Jämsässä Hassintiellä tänään kaks kertaa bongattu arden blue h-Astra OPC, rekkarin kirjaimet FHO.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

valkoinen b veccu farmari trailerin ka (2,5l?) rieger etulippa, jonkinlainen pakoputki ja joku tarrat edessä. tänään AD talon edessä Joensuussa
ja pari viikkoa sitten sen siisti harma Manta Gsi Neste asemalla Tuuliportinkadulla
ja pari viikkoa sitten sen siisti harma Manta Gsi Neste asemalla Tuuliportinkadulla
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Sininen opc h astra kaukajärvellä
Se olin varmastikin minä projekti kulkineellatemetsy kirjoitti:Auranlaakson abc:n valoissa tänään valkoinen b-manta jossa takapellit harmaat
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Juge127 kirjoitti:Se olin varmastikin minä projekti kulkineellatemetsy kirjoitti:Auranlaakson abc:n valoissa tänään valkoinen b-manta jossa takapellit harmaat
Nyt ei kyllä osunu. Veccu seissy tallissa koko heinäkuuntemetsy kirjoitti:Juge127 kirjoitti:Se olin varmastikin minä projekti kulkineellatemetsy kirjoitti:Auranlaakson abc:n valoissa tänään valkoinen b-manta jossa takapellit harmaatTaisit lauantainakin tulla liedossa vastaan kymppitiellä? Laitettu hopee b veccu meinaan tuli vastaan
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
No, aina ei voi voittaaJuge127 kirjoitti:Nyt ei kyllä osunu. Veccu seissy tallissa koko heinäkuuntemetsy kirjoitti:Juge127 kirjoitti:Se olin varmastikin minä projekti kulkineellatemetsy kirjoitti:Auranlaakson abc:n valoissa tänään valkoinen b-manta jossa takapellit harmaatTaisit lauantainakin tulla liedossa vastaan kymppitiellä? Laitettu hopee b veccu meinaan tuli vastaan