Saahan tuolta Mamasanilta tynnyri jousenkin pituuden ja jousipainon perusteella.pekedk kirjoitti:Käviskös sinne taakse ihan normaali kynäjouset? Saa mitan ja jäykkyyden mukaan valita mieleistä.
t3mun Astra H -07 OPC-Line myyty
Re: t3mun Astra H -07 OPC-puskuria, vanteita yms
Jatkoin liian pienten vanteiden jalostusta, vaikka ovatkin niin pienet. Etuvanteista tuli saman levyiset kun takana, eli 9,5.
Samaan rahaan tuli laitettua samalla kultaiset pultit:

Alustaa myöskin hierottu alaspäin, mutta ne takajouset se vaatii. Maavara menee tällähetkellä jossain 6-7cm hujakoilla.

Kuvat on perinteiseen tapaan kuraa, kun järkkäristä on tosiaan putki edelleen rikki.
Samaan rahaan tuli laitettua samalla kultaiset pultit:

Alustaa myöskin hierottu alaspäin, mutta ne takajouset se vaatii. Maavara menee tällähetkellä jossain 6-7cm hujakoilla.

Kuvat on perinteiseen tapaan kuraa, kun järkkäristä on tosiaan putki edelleen rikki.
Jonkun verran muistuttaa sitä sun entistä C Vectraa
Ei nuo vanteet nyt niin pieniltä näytä, ihan soppelit 
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Teemun vakiokaava. "facelift", alusta ja vanteet. Koht on kyl aika vaihtaa laitetta taas 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- janne___
- OCF Member 2017
Mun silmään vanteet on just sopivat 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Näppärä jo nyt mut sitten ku saa takaa vähän vielä alemmas nii aika täydellinen. 
Omega -93 3000
Omega -88 2.0
Omega -88 2.0
itelläki tosiaan sama ongelma, että perä jäi liian korkeaksi tuolla vogtlandin coilisetillä. keulaa varaa tiputtaa vaikka apujousetki paikoillaan ja perä taasen ihan pohjassa.
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Joo onhan tää ollukkin jo 9kk mulla ni jo ois aikaki! Tänään kävin Mamasanilta jousia kyselemässä ja melko vaikeaksi menee. Ta:n vakio jousessa on ihmeellisesti kaksi jäykkyyttä, eli ensin menee helposti kasaan ja sitten ei enää saa millään. Eli miten mitata siis minkä mittaista sinne rupeaa edes suunnittelemaan??samsa87 kirjoitti:Teemun vakiokaava. "facelift", alusta ja vanteet. Koht on kyl aika vaihtaa laitetta taas
G Astraan BC-racingin alustassa on 6kg/mm jousipaino, mutta se onkin n. 100kg kevyempi. Ei viitsisi ostaa kasaa jousia ja ihmetellä millä tulisi kiva, kun ei ne nyt ilmaisiakaan ole!
E: nyt kun itse katsoin ta:n sivuilta niin
G astra:
Opel Astra G/Zafira Tyyppi T98 1998- myös Caravan
Akselimassarajat
Edessä: 1110 kg
Takana: 1165 kg
Ja H:
Opel Astra Tyyppi H 2004- EI GTC ja Caravan
Akselimassarajat
Edessä: 1060 kg
Takana: 940 kg
Takanahan on jäykemmät jouset G:ssä kun H:ssä??
Ainakin akselimassojen perusteella. Mut jos tonttiin kunnolla meinaat laittaa niin jäykkyyttähän se vaatii.
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Päivitetään tätäkin nyt samaan päänsärkyyn.
OP-Comilla tuli tossa leikittyä ja nyt on ajotietokoneen asetukset päin mettää. No eiköhän niistä jossakin määrin selvitä.
Aikaisemmin tuli tehtyä paypal tunnukset ja tuli tilattua heti alkuun Opc line helmapaketti:
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTR ... 27e8cd8355
Helmat on kuitukopiot ja ovat jo tulleet. On vaan kaverilla vielä, mistä ne pitäis noutaa ja katsoa laittaako vielä talveksi niitä kiinni.
Tarkoitus tosiaan oli laittaa ne kiinni nyt vielä, mutta tänään tallilla autoa tunkatessa ylös petti tunkista renkaan pultti ja auto tippui tunkilta ohi. Tunkki tuli ilmastoinnin lauhduttimesta läpi eli sillä saralla alkaa seuraava homma:
Lokaria käytin irti kun oli lähtenyt ruostumaan oven reunasta. No sisältä paljastuikin lisää ruskeaa ja nyt olisin laittanut lokarin paremmin paikalleen, kun jäi irvistämään vähän. No jäi sekin laittamatta tuon ilmastoinnin takia.
Ainiin ja tulihan ebaysta tilattua aurinkolasikotelokin, mutta sitä ei ole näkynyt. Itella hävittänyt paketin matkalle
OP-Comilla tuli tossa leikittyä ja nyt on ajotietokoneen asetukset päin mettää. No eiköhän niistä jossakin määrin selvitä.
Aikaisemmin tuli tehtyä paypal tunnukset ja tuli tilattua heti alkuun Opc line helmapaketti:
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTR ... 27e8cd8355
Helmat on kuitukopiot ja ovat jo tulleet. On vaan kaverilla vielä, mistä ne pitäis noutaa ja katsoa laittaako vielä talveksi niitä kiinni.
Tarkoitus tosiaan oli laittaa ne kiinni nyt vielä, mutta tänään tallilla autoa tunkatessa ylös petti tunkista renkaan pultti ja auto tippui tunkilta ohi. Tunkki tuli ilmastoinnin lauhduttimesta läpi eli sillä saralla alkaa seuraava homma:
Lokaria käytin irti kun oli lähtenyt ruostumaan oven reunasta. No sisältä paljastuikin lisää ruskeaa ja nyt olisin laittanut lokarin paremmin paikalleen, kun jäi irvistämään vähän. No jäi sekin laittamatta tuon ilmastoinnin takia.
Ainiin ja tulihan ebaysta tilattua aurinkolasikotelokin, mutta sitä ei ole näkynyt. Itella hävittänyt paketin matkalle
Kyl se nyt vastustaa 
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
No ettei liian helpoks menis, niin tänään kaupassa käydessä joku oli pamauttanut ovella tai jollain etulokarin reunaan kivan pikku lommonpläsäri kirjoitti:Kyl se nyt vastustaa
Ei sillä ajotietokone pelittää nyt ja uusi lauhdutinki/tiivisteet jo tulossa. Ens viikolla saa senkin nippuun.
Rupeaa jo naurattamaan tää touhu tän auton kanssa
- kadett90
- OCF Member 2024

Mikä koodi-indeksi oli oikea?t3mu kirjoitti:
Ei sillä ajotietokone pelittää nyt