FAstra-98 kirjoitti:Ostin Veccuun Pioneerin MVH-X560BT soittimen. ISO-johtosarjassa on kätevästi apicoitu virta,herätevirta ja sini-valkoinen lisälaite heräte. Ohjeissa sanotaan että sinivalkoisen saa kytkeä ainoastaan jos napa 5 on antenniohjaustyyppinen. Pitääkö -08 Vectrassa tuo sinivalkoinen kytkeä vai ei? Antennivahvistinhan tässä on mutta varmistanpa vain..
Itellä toi kytketty ja siitä jatkaa heräte vahvarille.
Mutta itekkin olisi hyvä saada myös tieto tuohon.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Joo, tuossa oli myös haaroitettu mahdollisuus vahvarin herätteekis, mutta silloin se ei jatka auton johtosarjaan. Mutta jos sen kytketty, jatkaa herätevirta auton johtosarjaan ja vahvarin herätteeksi. En tiedä ymmärtääkö tuosta kukaan mutta mutta..
Piru kun en muista miten itellä tuo meni... et oliko oman soittimen johtosarjassa erillinen virta (täysin sininen) antennille vai oliko se just tuosta otettu... joka tapauksessa mun mielestä tuo voi olla kytkettynä molemmista päistä koska se on vain heräte, eli ohjaus jonka perusteella haluttu laite käynnistyy... esim. jos on useampi vahvistin niin tuon voi vetää haaroituksen molempiin.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
tuikki kirjoitti:Piru kun en muista miten itellä tuo meni... et oliko oman soittimen johtosarjassa erillinen virta (täysin sininen) antennille vai oliko se just tuosta otettu... joka tapauksessa mun mielestä tuo voi olla kytkettynä molemmista päistä koska se on vain heräte, eli ohjaus jonka perusteella haluttu laite käynnistyy... esim. jos on useampi vahvistin niin tuon voi vetää haaroituksen molempiin.
Okei, mulla toi on kytkettynä ja tuosta lähtee heräte suoraan vahvarille takakonttiin.
Ihan huoletta saa kytkeä tuon herätteen, ei jatku auton johtosarjaan, korkeintaan Connects2 adapteri ottaa jotain herätettä tuosta.
Onko soittimen vika \ asetusten vika kun soitin eoi lähdekään enää päälle kun kääntää avaimen 1-asentoon. Täytyy kääntää virrat kokonaan päälle, ja sammuu kun kääntää virrat pois.
Ennenhän tuo toimi niin että käytti 1-asennossa ja käänsi nollille, soitin pysyi päällä kunnes vetää avaimen pois.. Ärsyttävä jos parkissakin joudut pitämään virtoja parkkeineen päällä radiota kuunnellessa...
tuikki kirjoitti:Mulla on näin... Ei tuota juuri tuu missään notkuttua parkissa niin et tartteis ration pauhata... Sillon jos tarvii ni auto on käynnissä
Sama täällä
Itellä soitin tulee päälle, kun virrat laittaa päälle ja sammuu vasta, kun avain on pois virtalukosta.
tuikki kirjoitti:Sen joutuu sen suoran virran kytkee jos haluaa jotenki muuten rammarin pysyvän päällä. Tai sit virrat päällä...
Itse ratkaisin asian modaamalla virtalukonpohjan, yks pinni oli ylimääränen ja siihen ei tullut kun vasta kakkos asennossa virta, modauksen jälkeen virta tulee kyseiseen pinniin 1 asennossa
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
tuikki kirjoitti:Sen joutuu sen suoran virran kytkee jos haluaa jotenki muuten rammarin pysyvän päällä. Tai sit virrat päällä...
Itse ratkaisin asian modaamalla virtalukonpohjan, yks pinni oli ylimääränen ja siihen ei tullut kun vasta kakkos asennossa virta, modauksen jälkeen virta tulee kyseiseen pinniin 1 asennossa
Ei vaan ole ihan noin yksinkertaista näissä uudemmissa CAN-väylä laitteissa... Tai voi olla, mutta en tiedä... eikä jaksa selvittää ku pärjää ilmanki.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI