Helvetin hauska reissu oli kyllä kaikinpuolin, uusia tuttujaki tuli heti reilusti. Kumit vaan meinas ottaa kaarien kans kontaktia, liekö tuo vaimoke turvonnu

Pikku kaljoissa, mitenpä muutenkaanenne kirjoitti:Oli kyllä mukava tutustua... Ehkäpä nähdään hötsissä, pikku kaljoissa
p.s. mikähän läntti mun auton ikkunassa on????
t3mu:lle nuo shimmit kans koitettin laittaa ja ne meni vaan ihan pashaksiMasaKoo kirjoitti: Huomenna luultavasti saan auton kulmat säätöihin, ainut vaan kun nuilla shimmilevyillä ei saa taakse kuin 1,5 asteen kambeerin. Täytyy kattoa et riittääkö tuo vielä vai täytyykö soveltaa.

Tosiaa mulle tuli ensin 2mm prikat sinne millä tuli toiselle puolelle 3 ja toiselle 2.6 astetta. Auraukset sitte oliki ihan missä sattu.MasaKoo kirjoitti:Luulen kans et jotkut rikat sinne väliin työnnän että saapi etes vähän kulmaa.
Tänään siirrettiin akseli oikeaan kohtaa samalla ku kulmia säädettiin. Liikutettiin myös jonkin verran taaksepäin, nyt on rengas aika keskellä kaarta. Taakse en vielä kambeeria kääntäny, etusiin laitettiin reilu kahen asteen kulma. Pakko vaan tilata paksummat lätyt eteen?! kirjoitti:Ei ole mun Opeleissa ollu vielä yhessäkään täysin keskellä,juurikin oik.puolen takarengas yleensä 2-3mm ulompana.Vakioalustalla ei ole tullut mittailtua,mutta madallettuna ainakin.MasaKoo kirjoitti: Kumma homma ku lätyt on takana sorvattu ja ovat varmasti yhtä paksut niin vänkärin takaratas on 5 mm ulompana ku kuskin. En ole ET lukemia vanteista kattonu, paketeissa kaikissa oli sama. Onkohan tuo akseli keskellä autoa?