Opelit myynnissä

Vastaa Viestiin
FinBastard
OCF Member 2015
Viesti:

Re: Opelit myynnissä

Viesti Kirjoittaja FinBastard »

star´a
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja star´a »

tt__ kirjoitti:
star´a kirjoitti:
StarBreakeR kirjoitti:"sutii tuningin aikanaan turbottama"

http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 7&t=243004

:-? :roll:
Hinta vähän pompsahtanu ku talvella oli nettiautossa 1200€ :o
en saanut itsekään autoa tuolla 1200€.tuo alhainen pyynti oli ilmeisesti jokin kyselijöiden kalastelu juttu.en toki ihan tuota itseni laittamaan pyynti hintaa maksanut mutta olen sitten osto hinnan lisäksi tehnyt kaikki perushuollot,myllytys,katsastus yms... noiden jälkeen ei tuosta itselleni mainittavaa summaa jäisi vaikka saisin pyyntihinnan verran.mutta pitäisi olla edelleen kuitenkin vertailukelpoinen hinta varusteisiin ja muihin laiteltuihin v6 vectroihin nähden.?auto ei ole pakko myynnissä/rahan saanti mielessä vaan sen takia että tarviin farmari auton,koska vectrassa on akku takakontissa niin lastenrattaat ei sinne sovi kunnolla. ja itselleni riittää edullisempi ja huonompikin auto koska tuo on turhan hyvä kakkos auton virkaa ajamaan.
Nii justiin. Melko erikoinen tapa myydä autoa. :lol:
Astra H -05 wagon 1,6
Vectra C -04 2.0 Tbo
Kadett c -77 1,2s
viki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viki »

Kaikkein erikoisinta on tuo mahdottoman vaikea suomen kieli. Tosin tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus esimerkiksi tuolla Nettiautossa. Ja ne yhdyssanat. Mitä ne sellaiset on? Minä kyllä autoa etsiessä siirryn aika suosiolla seuraavaan ilmoitukseen jos myynti-ilmoitus on ensin kirjoitettu ihan päin vittua ja kaiken kruununa puhelimeen vielä vastataan tyyliin "haloo" tai "ööh, noh?" tms.
Tänään kesärenkaita etsiessä soitto erääseen täkäläiseen rengasliikkeeseen ja sieltä kauppamies vastaa puhelimeen "No tuota joo". Vastasin takas, että "joo joo" niin vielä kehtas ukko kysyä, että "kukas siellä soittaa?" Piti tuumata, että "sorry, väärä numero".
JuudasPappi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja JuudasPappi »

Onko kukaan käynyt kattelemassa tai ajamassa kyseistä Vectraa?
Olis kiva tietää vähän missä kunnossa on, kuitenkin jo jonkin aikaa ollut myynnissä..
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/6248616
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Tällä alkaa kohta arvo nousemaan, kun seisoo vielä toisen mokoman pihassa.

Ollut Korsumäen myyntirivissä vasta 13 -vuotta, ja liekö ajettu edes tuhatta kilometriä sinä aikana:

http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 20i-gls-4d

8)
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

ascona_c kirjoitti:Tällä alkaa kohta arvo nousemaan, kun seisoo vielä toisen mokoman pihassa.

Ollut Korsumäen myyntirivissä vasta 13 -vuotta, ja liekö ajettu edes tuhatta kilometriä sinä aikana:

http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 20i-gls-4d

8)
Se on varmaan noi Toyota Avensiksen pölykapselit, joita mahdolliset ostajat vieroksuu.....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
viki
'Senator'
'Senator'

No huh huh! Kuka tunnustaa ostaneensa? Entäs maalanneensa?

http://www.nettiauto.com/opel/omega/6294528 :o
Teemu J
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

viki kirjoitti:No huh huh! Kuka tunnustaa ostaneensa? Entäs maalanneensa?

http://www.nettiauto.com/opel/omega/6294528 :o
Tooihan on ollu facebookin puolella ocfän jutuissa :food:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

star´a kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
star´a kirjoitti:

en saanut itsekään autoa tuolla 1200€.tuo alhainen pyynti oli ilmeisesti jokin kyselijöiden kalastelu juttu.en toki ihan tuota itseni laittamaan pyynti hintaa maksanut mutta olen sitten osto hinnan lisäksi tehnyt kaikki perushuollot,myllytys,katsastus yms... noiden jälkeen ei tuosta itselleni mainittavaa summaa jäisi vaikka saisin pyyntihinnan verran.mutta pitäisi olla edelleen kuitenkin vertailukelpoinen hinta varusteisiin ja muihin laiteltuihin v6 vectroihin nähden.?auto ei ole pakko myynnissä/rahan saanti mielessä vaan sen takia että tarviin farmari auton,koska vectrassa on akku takakontissa niin lastenrattaat ei sinne sovi kunnolla. ja itselleni riittää edullisempi ja huonompikin auto koska tuo on turhan hyvä kakkos auton virkaa ajamaan.
Muistan auton kyllä hyvin, mutta jos ilmoituksessa lukee että nykyinen omistaja olisi auton neljäs omistaja ja se olisi ollut 12 vuotta Lapissa ja siis tuon ylläolevaan perusteella nykyinen omistaja on ostanut auton hiljattain ja kun itse tiedän tälle 2 omistajaa Etelä-Suomessa joista kumpikaan ei ole alkuperäinen omistaja ja toisen niistä aikana se turbokin oli vielä paikoillaan, niin ihan kaikki ei mätsää.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
tt__
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tt__ »

ata kirjoitti:
star´a kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
star´a kirjoitti:

Muistan auton kyllä hyvin, mutta jos ilmoituksessa lukee että nykyinen omistaja olisi auton neljäs omistaja ja se olisi ollut 12 vuotta Lapissa ja siis tuon ylläolevaan perusteella nykyinen omistaja on ostanut auton hiljattain ja kun itse tiedän tälle 2 omistajaa Etelä-Suomessa joista kumpikaan ei ole alkuperäinen omistaja ja toisen niistä aikana se turbokin oli vielä paikoillaan, niin ihan kaikki ei mätsää.
yv laitettu atalle aiheesta ja infon saamista varten.
hangover tuning

MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
viki
'Senator'
'Senator'

Laita toki tännekin niin ei tarvitse muiden arvailla.
tt__
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tt__ »

viki kirjoitti:Laita toki tännekin niin ei tarvitse muiden arvailla.
mitäs vittua Se sulle kuuluu mitä asiaa mulla atalle on?sie voit minun puolesta arvailla ja miettiä mitä haluat.
hangover tuning

MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Omistajien määrän saa kyllä jokainen kiinnostunut Trafilta hyvinkin helposti. Ni sit voi muutkin kuin myyjä hymistellä.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
viki
'Senator'
'Senator'

tt__ kirjoitti:
mitäs vittua Se sulle kuuluu mitä asiaa mulla atalle on?sie voit minun puolesta arvailla ja miettiä mitä haluat.
Nää on hyviä myyntipuheita. Lappalainen poron pökkimä veti taas röpön nenään.
DEAD
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja DEAD »

viki kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
Nää on hyviä myyntipuheita. Lappalainen poron pökkimä veti taas röpön nenään.
Banaanin paikka
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Vastaa Viestiin