Mutta kuitenkin, onko kyseisessä moottorissa joitakin tyyppivikoja joita kannattaa pitää silmällä? Onko ketjulla vai remmillä? Ja muutenkin tuohon vuosimalliin liittyviä tyyppivikoja.
Kiitän asiallisista vastauksista !
Eli kannattaa varmaan kuunnella ketjua kun käy autoa katsomassa? Varmaan korjaamolla hinnakas operaatio kun tuollaista en ala itse kyllä tekemään...RtK kirjoitti:Tosiaan tuo kulutus ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen omaani, ei oo muuta tarvinnu tehdä kun perus huollot. Kesän aikana olisi tarkoitus vaihtaa ketjut ja kiristin kun pitää ääntä. Ja nuo tehot pitää paikkaansa.
Selvä, alkaa nimittäin ottaa päähän ajella tolla omalla 2.0 B-vectralla kun hepoja se 136 ja kulutus reilun kymmenen (10,1-10,6).ipa kirjoitti:Ei tarvii hirveesti kenkiä niin pääsee maantiellä 10l kulutuslukemiin.
Oma on reilut 300tkm ajettu eikä ole ollu mitään ongelmia. 8,5-9litraa vie sadalla ja näköjään ihan sama onko autossa yksin vai ajeleeko täydellä kuormalla.
Jos 175hepoa ei riitä niin oljelmoinnilla pääsee 200 saakka.
Kallistusin minäkin turbolle jos nyt oisin ostamassa autoa.. JA ei ois kiire ehtiä sitä. 2,2 on just laitettu noita turbon kiristimiä.Pilsner kirjoitti:Selvä, alkaa nimittäin ottaa päähän ajella tolla omalla 2.0 B-vectralla kun hepoja se 136 ja kulutus reilun kymmenen (10,1-10,6).ipa kirjoitti:Ei tarvii hirveesti kenkiä niin pääsee maantiellä 10l kulutuslukemiin.
Oma on reilut 300tkm ajettu eikä ole ollu mitään ongelmia. 8,5-9litraa vie sadalla ja näköjään ihan sama onko autossa yksin vai ajeleeko täydellä kuormalla.
Jos 175hepoa ei riitä niin oljelmoinnilla pääsee 200 saakka.
Eli sullakaan ipa ei ole ollut ongelmia ketjun kanssa? Eikös niihin 2.2 koneisiin laiteta juuri tämän turbon kiristin? Elikkä tässä mallissa pitäs olla kestävämpi(kö)?
Alan kyllä suuresti kallistumaan tälle moottorille