Vectra A2 -95
Re: Vectra A2 -95
Mites jos orkkis a2 takavaloista tummentais sen keskiosan? Vois näyttää aika hienolta.
Pidän nuo nykyiset valot jo ihan siitäkin ilosta, että ne aiheuttaa näin paljon oksennusreaktioita.
Tuohon tulee vielä kiiltävän mustana se GT-mallin lippa kontin päälle. Sitten saattaa sopia paremmin kokonaisuuteen nuo valotkin.
Juu ihan kuinka vaan miten itte parhaaksi näet.
Ei mulla ainakaa vielä tullu oksua
Ei mulla ainakaa vielä tullu oksua
Vecculi lähtee tässä pikapuolin myyntiin. Siinäpä olisi nyt kiva, juuri huollettu (jakoremmisatsi + öljyt) lauluauto kesäksi. 
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
onko minkähintainen lauluauto?Nilemma kirjoitti:Vecculi lähtee tässä pikapuolin myyntiin. Siinäpä olisi nyt kiva, juuri huollettu (jakoremmisatsi + öljyt) lauluauto kesäksi.
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Onko kenelläkään antaa vinkkejä, mistä kohtaa takakonttiin voisi päästä kertymään kosteutta. Kontin luukun sisäpinnassa näkyy vesipisaroita ja matto on nihkeän tuntuinen vasemman takavalon lähistöllä, mutta valojen tiivistäminen ei poistanut ongelmaa. Itse epäilen takapaneelin yläreunaa lukon kiinnityskohdan tuntumassa.
Ite vaan peräkonttiin katsomaan ja joku päästämään letkulla vettä päälle, niin oon ite selvittäny.
omansa saa särkee
Oma veikkaus kohdistuu peräkontin luukun tiivisteeseen joka kiertää sitä lastausaukkoa. Jos ei tuolla vesitestillä selkiästi löydy paikkaa ni kokeile kiristää lukon vastarautaa hieman alaspäin et luukku kiristyy tiukemmin tiivistettä vasten.
Laitoitko mitään tiivisteliima täppiä paneelin kiinnityksen yhteydessä niihin ruuvin reikiin? Jos et niin vois senki koittaa vielä, en tiedä sit kuuluuko niis kiinnitys kohdis olla jotkut tiivisterenkaat vai ei.
Laitoitko mitään tiivisteliima täppiä paneelin kiinnityksen yhteydessä niihin ruuvin reikiin? Jos et niin vois senki koittaa vielä, en tiedä sit kuuluuko niis kiinnitys kohdis olla jotkut tiivisterenkaat vai ei.
Siitä se lukon läpiviennin kohdalta näyttää tulevan. Pitää tänään tiivistellä saumat kuntoon. Muilta osin päätössummeri soi tässä kohtaa -> http://www.nettiauto.com/opel/vectra/6357286 
Veera lähti tänään uuteen kotiin Kokkolaan. Gsi-Astran vanteet uusine kumeineen jäi mulle, joten niistä saisi tarjouksia laittaa tulemaan.