Thanks Chris...ei kai se muu auta, kun ajaa itse, vaikka uudempaan haluisin vaihtaa. Tänään sain paskan tarjouksen vaihdosta...5500e oli hintalappu autolla ja 4500e olisi pitänyt väliä antaa...Joten jos joku tänä iltana tulee hakemaan, nii tämän saa itselleen 2000e, sen verran pitää saada, muuten puran osiksi...vitun vittuirYobYetaMis kirjoitti:oon miettinyt kylläKyllä kelpais mutta päätin pysyä GETin ka 'vähän' aika vielä
![]()
![]()
Minusta tämä on hienoa ja hyvin huolettu, kai jengit ei vain halua v6 konetta niin paljon enää?
Harras käyttis, Omega B2 V6 "Myyty"
Re: Harras käyttis, Omega B2 V6 "ostakee pois"
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- janne___
- OCF Member 2017
Ihmiset ei vaa osaa arvostaa näitä
Kyl toi mulle kelpais, mut prkl ku pitää olla farkku alla.. Ja rahaaki varmaa tarvis jo ostaa meinais 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
No ei myydä sitten kerta ei kelepaa
.
Tännään tein löydön firman varastosta
,,,,Löyty BBS:n 8.5*18, ET 32, BBS RX 501 oli malli, jos nyt en aivan väärin muista. 3kpl kerkesin purkaa tänään ja viikonloppuna tulee väriä päälle. Ja vois ehkä sanoa, että halvalla sain
...Ei saa sillä hintaa suomesta edes tankillista bensaa omegaan
.
Ja mullahan on ne H&R:n spacerit takana 30mm ja edessä oli muistakseni 20mm, niin pitäs olla ok linjassa.
Renkaat tulee joko 215/45 tai 215/40 - 18
Tännään tein löydön firman varastosta
Ja mullahan on ne H&R:n spacerit takana 30mm ja edessä oli muistakseni 20mm, niin pitäs olla ok linjassa.
Renkaat tulee joko 215/45 tai 215/40 - 18
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: Harras käyttis, Omega B2 V6 "Kesä tulloo"
vai tämmösiä??..

Tosi hyvältä näyttää ja toooosi halapa kyllä! Vähän niinkun mun metzi ja bbs vanteet yhdessä
perfect.
Hienoa ettet oo myymässä

Hienoa ettet oo myymässä
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Just tuollaiset Chris
. En kerenny tänään viimeistä purkamaan, oli sen verran kiire kuorma-autojen kanssa
. No jos huomenna muistaisi kuvata niitä ja purkaa viimeisen. Maalit on jo ostettu, viikonloppuna väriä päälle vanteisiin
. Ja väriä saatte odottaa siihen saakka, että maalit on päällä, en kerro etukäteen 
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
uskon että et kerro väriä mutta vedän hatusta TAAS ja sanon "jykin punainen"deme79 kirjoitti:Just tuollaiset Chris. En kerenny tänään viimeistä purkamaan, oli sen verran kiire kuorma-autojen kanssa
. No jos huomenna muistaisi kuvata niitä ja purkaa viimeisen. Maalit on jo ostettu, viikonloppuna väriä päälle vanteisiin
. Ja väriä saatte odottaa siihen saakka, että maalit on päällä, en kerro etukäteen
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Juu ei sentään Jykiä...
Hieman eilisiä askarteluja
.
Kuvissa lipan väri ei pääse oikeuksiinsa, se on oikeasti kuparin värinen metallihohto.
Kuvissa myös hiano maalausteline
, joka piti kyhätä väliaikaisesti.
Keskiöiden ja sisäkehien maalauksesta huomenna jotain
.

Random räpsy konehuoneesta, väri on Jykin punainen, jotenkin tuo samsung huoraa tuon värin pinkiksi..

Kuvissa lipan väri ei pääse oikeuksiinsa, se on oikeasti kuparin värinen metallihohto.
Kuvissa myös hiano maalausteline
Keskiöiden ja sisäkehien maalauksesta huomenna jotain

Random räpsy konehuoneesta, väri on Jykin punainen, jotenkin tuo samsung huoraa tuon värin pinkiksi..

Re: Harras käyttis, Omega B2 V6 "Vanteet"
Pultit sitten ei ole kuvissa paikallaan..

Parempia kuvia tulee, kunhan vien nuo normaali valoon, eli ulos...

Parempia kuvia tulee, kunhan vien nuo normaali valoon, eli ulos...
- janne___
- OCF Member 2017
Ziiiisus, komiaa 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Nuohan on kivat vanteet 
Mieki sain azevit myytyy..
Mieki sain azevit myytyy..
Omega A
Re: Harras käyttis, Omega B2, "Lisävalot"
Moro,olisiko muistissa tuon öljyjäähyn lähtöjen kierre/tuon letkun pätkänpituus.deme79 kirjoitti:
Minä toteutin noin tuon alkuperäisen öljyn"jäähdytin" muutoksen. Tuohon on helppo laittaa ulkoinen "öljynjäähdytin", jos kehtaa edes laittaa ja kunhan on kone paikallaan, niin tietää letkujen mitat ja mallin jäähdyttimestä
.
Edit. Ompas nämä minun kuvat paskoja, kun itse koneelta katselen. Noh ne ovat duudson samsung laatua
Pitäisi tehdä samanlainen muutos vuotavan öljyjäähyn tilalle.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
En kyllä kierrettä muista, mulla oli mallina MTP:ssä sen vanhan putken kierre osa. Letku oli 30cm +päät, jotka vöhän sitä jatkaa.
OK,onko tietoa tarviiko kierto olla "auki" vai voiko nuo lähdöt tulpata.deme79 kirjoitti:En kyllä kierrettä muista, mulla oli mallina MTP:ssä sen vanhan putken kierre osa. Letku oli 30cm +päät, jotka vöhän sitä jatkaa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Mielestäni piti olla auki, muuten ei nouse öljynpainen.?! kirjoitti:OK,onko tietoa tarviiko kierto olla "auki" vai voiko nuo lähdöt tulpata.deme79 kirjoitti:En kyllä kierrettä muista, mulla oli mallina MTP:ssä sen vanhan putken kierre osa. Letku oli 30cm +päät, jotka vöhän sitä jatkaa.