Itse ongelma korjaantui, mutta äsken jätin auton parkkiin ja nappasin soittimen etupaneelin pois. Kun avaimen otti virtalukosta AUTON infonäyttö alkoi vilkkua tasaiseen tahtiin
Vectra B:n infonäyttö vilkkuu soittimen vaihdon jälkeen
-
Linedrawer
- 'Kadett'

Vectra B:n infonäyttö vilkkuu soittimen vaihdon jälkeen
Muokkaan topiccia niin ei tarvitse perstaa uutta. Vectrassa (-99) oli kiinni Blaupunkt MP 58 joka yllättäen lakkasi toimimasta, äänet katosi. Korjasin ongelman hakemalla biltemasta heidän halvimman mallinsa jossa oli aux-in. Tämän kanssa ongelmaksi tuli, että muistipiuha oli väärin. Blaupunktilla se ei haitannut mutta bilteman soitin pisti aina volumet kovalle ja rasion kohinalle kun väänsi virrat. Vaihdoin +12V ja +12V virtalukko piuhat ristiin. Muistelin ongelman korjaantuvan näin ja googlella löysin jonkun nastajärjestyksen vakiosoittimelle.
Itse ongelma korjaantui, mutta äsken jätin auton parkkiin ja nappasin soittimen etupaneelin pois. Kun avaimen otti virtalukosta AUTON infonäyttö alkoi vilkkua tasaiseen tahtiin
Tahdista päätellen soittimessa on jokin "varashälytin" ledi jonka virta menee nyt jostain ayystä infonäytölle
Miten tämä ongelma ratkeaa? Paneeli olisi kiva kuitenkin napata mukaan ettei kukaan riko lasia 40euron soittimen takia. Käsittääkseni se ylin liitonrivi olisi se joka sisältää infonäytön piuhat, mutta se ei ole edes kytketty minnekään. En ymmärrä.
-
Linedrawer
- 'Kadett'

Re: Vectra B:n soittimesta katosi äänet
Tämä turha